شرایط فروش شاهین اتوماتیک و ساینا اس

شرایط فروش شاهین اتوماتیک و ساینا S اظهار شد + جدول دی ۱۴۰۲


سایپا شرایط فروش شاهین اتوماتیک و ساینا S را برای دی‌ماه ۱۴۰۲ خبرداد. این شرایط اختصاصی دور تازه اراعه ماشین در سامانه یکپارچه است. طی این مرحله دو محصول ساینا اس تیپ DA و شاهین اتوماتیک در اختیار متقاضیان قرار گرفته بودند. یقیناً سایپا یکبار پیش از این، شرایط فروش خود را پیش از اجرایی شدن لغو کرده می بود. اکنون بار دیگر این شرایط در دسترس متقاضیان قرار گرفته است.

این چنین بخوانید: شرایط فروش سایپا لغو شد؛ اراعه شاهین اتوماتیک و ساینا S در وقتی دیگر!

شرایط فروش شاهین اتوماتیک و ساینا S از نوع سریع است، به این علت متقاضیان در این شرایط باید همه وجه مورد نیاز را در یک مرحله پرداخت کنند. این چنین خودروها تنها در رنگ سفید در اختیار متقاضیان قرار گرفته‌اند. موعد تحویل خودروها نیز ۹۰ روزه اظهار شده است. سایپا در تاریخ ۱۳ دی‌ماه ۱۴۰۲، برای خبر‌رسانی متقاضیان به آن‌ها پیامک شرکت در این شرایط را اظهار کرده است.

ادامه مطلب
حاشیه سود کدام خودروهای سایپا زیاد تر از سایرین است؟‌ + جدول

شرایط فروش شاهین اتوماتیک و ساینا S دی ماه ۱۴۰۲:

ماشین قیمت رنگ موعد تحویل
شاهین اتوماتیک ۶۴۱,۷۱۸,۰۰۰ سفید ۹۰ روزه
ساینا S تیپ DA ۳۲۳,۷۵۷,۰۰۰

شاهین اتوماتیک و ساینا اس تنها خودروهایی می باشند که سایپا اکنون با شرایط سریع آن‌ها را اراعه کرده است. این دو ماشین شرایط متغیری را در بازار توانایی می‌کنند. ساینا S محصول پرطرفداری به حساب می‌آید اما به علت افزایش قیمت قدم به قدم، اکنون جذابیت کمتری برای اندوخته‌گذاری دارد. دیگر ماشین این شرایط یعنی شاهین اتوماتیک، هم چنان در جذب طرفداران ناموفق است. افزایش اختلاف قیمت شاهین اتوماتیک با تارا اتوماتیک در بازار آزاد، نشان‌دهنده علاقه زیاد تر مشتریان به خرید تارا اتوماتیک در قیاس با نسخه اتوماتیک شاهین است.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
شرایط پیش فروش وانت پراید اظهار شد + جدول دی‌ماه 1402
شرایط فروش شاهین اتوماتیک و ساینا S اظهار شد + جدول دی ۱۴۰۲ ۷

با این حال هر دو ماشین این شرایط فروش طی روزهای قبل افزایش قیمت قابل توجهی را توانایی کرده‌اند. قیمت ساینا اس که برای زمان‌ها در محدوده ۳۵۰ میلیون تومان ثابت باقی مانده می بود، اکنون به محدوده ۳۸۰ میلیون تومان رسیده است. شاهین اتوماتیک نیز بعد از یک کم شدن قیمت اولیه، اکنون با نرخ ۷۲۵ میلیون تومان در بازار مبادله می‌بشود.  



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments