فسخ قرارداد یک استقلالی؛ هافبک آبی‌ها در راه اروپا!

فسخ قرارداد یک استقلالی؛ هافبک آبی‌ها در راه اروپا! » اصفهانیا


بالاخره بعد از سه فصل وجود در استقلال، سعید مهری به آخر کار او در این باشگاه رسید. بازیکنی که در نیم فصل دوم لیگ بیستم و در دوره مربیگری محمود فکری با حسین پورحمیدی معاوضه شده می بود، قراردادش را با آبی های پایتخت فسخ کرد تا به گمان زیاد یک بار دیگر شاگرد ریکاردو ساپینتو بشود.

بازیکن اسبق تراکتور طی یک فصل و نیم وجود فرهاد مجیدی روی نیمکت آبی های پایتخت، بازی های کم با دقایق وجود اندکی را در ترکیب استقلال انجام داد اما بعد از روی کار آمدن ریکاردو ساپینتو، حالت برای او کاملا دگرگون شد و مهری به مهره ای قابل مطمعن در خط میانی تیم تبدیل شد.

علاقه مرد پرتغالی به سبک بازی مهری جهت شد تا او در ۳۲ مسابقه برای استقلال به میدان برود که او در زیاد تر این مسابقه از ابتدا به میدان رفت و در ترکیب مهم آبی پوشان وجود داشت. مطمعن ساپینتو به مهری جهت شد تا او نیز با روحیه بالایی در خط میانی استقلال کارکرد مساعد را از خود به نمایش بگذارد و حتی در مقطعی نیز به تیم ملی دعوت شد.

ادامه مطلب
عکس| عمل دلنشین ستاره کره جنوبی بابت ناکامی در جام ملت‌های آسیا

اما حالت در لیگ امسال باب میل مهری پیش نرفت. او پیش فصل و سه هفته نخست را به علت عدم توافق با باشگاه استقلال و مشکلات مربوط به سقف بودجه از دست داد. در نهایت او با یکی از پرحاشیه ترین قراردادهای تاریخ فوتبال ایران و مبلغ تنها ۱۶۰ میلیون تومان، با آبی ها تمدید کرد تا زیاد تر از این، مسابقات را از دست ندهد.

علت امضای این قرارداد با مهری، پر بودن سقف بودجه استقلال می بود و این بازیکن حاضر شد با این رقم برای آبی پوشان به میدان برود تا بلکه در نیم فصل و با خالی شدن سقف بودجه، بتواند قرارداد مهم و بهتری را به امضا رساند ولی این اتفاق دیگر رخ نخواهد داد و او اولین جدا شده رسمی استقلال در زمستان است.

ادامه مطلب
گچ دست بیرانوند باز شد » اصفهانیا

در تابستان امسال می بود که از مهری به گفتن یکی از بازیکنان مورد نظر ریکاردو ساپینتو برای وجود در لیگ قبرس و پوشیدن پیراهن آپوئل یاد می شد. مر پرتغالی که نشان داده علاقه اختصاصی ای به سبک بازی سعید دارد، تصمیم داشت او را به خدمت بگیرد ولی این اتفاق در نهایت رخ نداد.

اما اکنون به نظر می رسد که شرایط برای همکاری مجدد ساپینتو و مهری مهیا است و این بازیکن بعد از فسخ قراردادش با استقلال، با تیم قبرسی داخل مذاکره می بشود تا به تیم صدرنشین لیگ بپیوندد. باید دید این اتفاق در نهایت رخ خواهد داد یا مهری مقصد فرد دیگر را برای خودش انتخاب می کند.

۲۵۸ ۲۵۸

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید



منبع

ادامه مطلب
پوستر پرسپولیسی‌ها برای دربی/ ۶ تا فراموش نمی‌شود!

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments