مشاور وزیر فرهنگ: مصمم به تغییر رویکرد حمایتی صندوق هنر و توانمند سازی هنرمندان هستیم/ قاب هنر رونمایی شد

مصمم به تحول رویکرد حمایتی صندوق هنر و توانمند سازی هنرمندان هستیم/ قاب هنر رونمایی شد » اصفهانیا


به گزارش اتفاقات ایران و به نقل از خبرآنلاین، سید مجید پور احمدی روز یکشنبه ۱۷ دی ماه ۱۴۰۲ در حاشیه رونمایی از ویژند (قاب هنر) که در محل فرهنگسرای نیاوران برگزار شد با تسلیت ایام شهادت حاج قاسم سلیمانی و این چنین اتفاق دردناک شهید و مجروح شدن تعدادی از هموطنان زائر حاضر در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت سردار دل ها، او گفت: امروز ناظر رونمایی یکی از پروژه های حوزه اقتصاد هنر صندوق اعتباری هنر هستیم که این مهم نشان می دهد، حاصل تلاش و فعالیت های زیر مجموعه های صندوق هنر به بار نشسته است.

وی ضمن سپاس و سپاس از وجود همه هنرمندان و پیشکسوتان عرصه های گوناگون فرهنگی و هنری در این مراسم، اظهار داشت: به حول و قوه الهی در راستای سیاست توانمند سازی هنرمندان و دقت به کسب و کارهای فرهنگ و هنر توانسته ایم پروژه ها و برنامه های مختلفی را طی یکی دوسال قبل طراحی و تا حد بسیاری به نتیجه برسانیم.

ادامه مطلب
ماجرای خودکشی دختر اوپنهایمر/ تصاویر واقعی از سازنده بمب اتم و خانواده‌اش

رئیس هیئت مدیره صندوق اعتباری هنر اصرار کرد: تلاش ما در صندوق اعتباری هنر این است از رویکرد حمایتی به سمت توانمند سازی حرکت کنیم در این راستا شرکت های مختلفی ذیل این صندوق فعالیت می کنند که یکی از آنها شرکت پروانه است.

پوراحمدی در ادامه گفت: شرکت پروانه اکنون پروژه های متنوعی را طراحی کرده است که انشالله در آینده در قسمت آثار هنری و دقت به هنرمندان حوزه تجسمی برنامه های مختلفی را به اجرا خواهد گذاشت که امروز ناظر به بار نشستن یکی از این پروژه ها در قاب هنر هستیم.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
جدول کامل نرخ‌های تازه جرایم رانندگی ۱۴۰۳

مشاور وزیر فرهنگ و مدیر عامل صندوق اعتباری هنر با تشریح جزئیاتی از پروژه ویژند(قاب هنر)، او گفت: این پروژه در راستای دقت به آثارهنری هنرمندان بین رده در قالب مطرح (قاب هنر) و اراعه هدایای هنری فاخر با شناسنامه به ارگان ها و مجموعه های علاقه مند به داشتن آثار هنری شناسنامه دار، طراحی شده است.

مشاور وزیر فرهنگ: مصمم به تغییر رویکرد حمایتی صندوق هنر و توانمند سازی هنرمندان هستیم/ قاب هنر رونمایی شد

رئیس هیئت مدیره صندوق اعتباری هنر در عین حال تصریح کرد: انتظار داریم در آینده نزدیک شرکت پروانه به شرکتی موثر و مرجع در این عرصه تبدیل بشود و بتواند هنرمندانی که عضو صندوق هنر می باشند را مورد حمایتقرار دهد.

پور احمدی با گفتن این که اکنون نزدیک به ۴۰ نفر از هنرمندان این پروژه را اغاز کرده و با آن همکاری می کنند، ابراز امیدواری کرد: تا انتهای سال آینده، تعداد آنها به حداقل ۵۰۰ نفر برسد.

به حرف های وی، این پروژه با همکاری هنرمندان حوزه تجسمی فعال در قسمت نقاشیخط فعال شده است افزود: یکی از اهداف ما دقت به هنرمندان بین رده و رشد توانایی جوانان هنرمند ذیل این شرکت است.

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

مشاور وزیر فرهنگ: مصمم به تغییر رویکرد حمایتی صندوق هنر و توانمند سازی هنرمندان هستیم/ قاب هنر رونمایی شد

مدیر عامل صندوق اعتباری هنر این چنین ابراز امیدواری کرد: حرکتی که توسط صندوق اغاز شده است، امید را در دل همه هنرمندان این قسمت و فعالان آن را فراهم کند.

ادامه مطلب
هجمه‌ها به ناصر طهماسب از قیمت‌هایش کم نمی‌کند » اصفهانیا

رئیس هیئت مدیره صندوق اعتباری هنر در ادامه مقصد و مبنا این کار و راه اندازی اینگونه پروژه ها را در واقع تشکیل و عرصه سازی برای رشد هنرمندان و فراهم نمودن رونق اقتصاد هنر برای این قشر دانست که هنرمندان کم کم بازار خود را برای فروش و عرصه آثار خود بدست آورند.

پوراحمدی با اشاره به این که اکنون باخبر هستیم که تقاضاهای بسیاری برای تهیه و خرید آثار جذب شده است، پیش بینی کرد تا آخر سال جاری هنرمندان با دقت به تقاضاهای حاضر نزدیک به پنج هزار تاثییر را تشکیل کنند و همین‌طور کار تشکیل آثار هنری با خواست و خواست هایی که می رسد ادامه دار بشود.

مدیر عامل صندوق اعتباری هنر این چنین ابراز امیدواری کرد با سفارشی که به هنرمندان می بشود رفته رفته کسب و کارهای آنها نیز رونق بگیرد.

ادامه مطلب
«خداوند نگذرد از جفاکاران»؛ عکس العمل پرویز پرستویی درمورد حال و هوای این روزهای بهرام‌ بیضایی/عکس

مشاور وزیر فرهنگ: مصمم به تغییر رویکرد حمایتی صندوق هنر و توانمند سازی هنرمندان هستیم/ قاب هنر رونمایی شد

وی در قسمت فرد دیگر از سخنان خود با گفتن این که این برنامه و انجام اینگونه پروژه ها و مطرح ها کاملا تحت حمایتوزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و لطف و عنایت وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی که مدام از مجموعه صندوق اعتباری هنر حمایتهای اختصاصی کرده و حمایتهای ایشان علتشده که ما در مجموعه صندوق هنر بتوانیم با فراغ بال ادامه مسیر داده و ناظر رشد و رونق فعالیت ها و اراعه انواع خدمات به هنرمندان و اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و فعالان قرآن و عترت در سراسر سرزمین باشیم؛ به نوبه خود از وی مزید سپاس و سپاس می نمایم.

مشاور وزیر فرهنگ: مصمم به تغییر رویکرد حمایتی صندوق هنر و توانمند سازی هنرمندان هستیم/ قاب هنر رونمایی شد

در ادامه این مراسم محمدعلی کاروان معاون اندوخته گذاری و اقتصادهنر و رضا صالحی مدیرعامل شرکت گسترش اقتصاد هنر آتیه نیز با عیب سخنانی به تشریح پروژه ویژند( قاب هنر) پرداختند.

ادامه مطلب
صفحه نخست روزنامه‌های امروز اصفهان یکشنبه 9 مهر 1402 » اصفهان امروز آنلاین

برش کیک اختصاصی رونمایی از نمایشگاه و اغاز به کار ویژند( قاب هنر) با وجود هنرمندان نامدار و برجسته سرزمین از برنامه های جانبی این مراسم می بود.

در ادامه نیز مدیر عامل صندوق اعتباری هنر به همراه شماری از مسئولان صندوق و هنرمندان حاضر از قسمت های گوناگون آثار به نمایش گذاشته شده در این گالری دیدن کردند.

در این نمایشگاه که ۳۲ تاثییر از هنرمندان به نمایش گذاشته شده است تا آخر دی ماه سال جاری در محل گالری شماره ۲ فرهنگسرای نیاوران همه روزه پذیرای علاقه مندان، دوستداران هنر و بازدید کنندگان در این مجموعه است.

۲۴۵۲۴۵



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments