اولویت من ادامه حضور یحیی است؛ برانکو و اسکوچیچ همیشه آماده‌اند!

برتری من ادامه وجود یحیی است؛ برانکو و اسکوچیچ همیشه آماده‌اند!


ادموند بزیک که امروز در مراسم قرعه‌کشی جام حذفی حاضر شده یود، بعد از این مراسم در او مباحثه با خبرنگاران اظهار داشت: جام حذفی نزدیک‌ترین راه رسیدن به لیگ قهرمانان است و از طرفی تیم‌هایی که از لیگ پایین‌تر می‌آیند، به جستوجو شگفتی‌سازی و دیده شدن می باشند. این مسائل علتمی‌بشود بازی‌ها زیباتر بشود، چون ویترین خوبی برای تیم‌های پایین‌تر است. در این مرحله تیم‌های لیگ برتری زیاد جستوجو این نیستند که بازی سختی داشته باشند. به هر حال جام شگفتی‌ها است و در فوتبال هم دیگر بازی آسانی وجود ندارد. باید تیم‌ها اندیشه خوبی داشته باشند تا بتوانند از این‌ مرحله عبور کنند.

مهاجم اسبق پرسپولیس درمورد شرایط پرسپولیس و گمان جدایی یحیی گل‌محمدی او گفت: یک سپاس اختصاصی از آقای گل‌محمدی می‌کنم که کارنامه زیاد فوق الاده در این چند سال داشته و زحمت بسیاری کشیده است. اگر یحیی بماند زیاد خوشحال می‌شوم. اما اگر برود هم امیدوارم هر جا که هست، موفق باشد. من شخصا امیدوارم آقای گل‌محمدی بماند و حداقل تا آخر فصل این راه را ادامه بدهد.

ادامه مطلب
شماره ده پرسپولیس سرباز شد » اصفهانیا

او درمورد نقل شدن اسامی مربیانی همانند برانکو و اسکوچیچ گفت: هنگامی شما می‌خواهید یک مربی را عوض کنید، همیشه اسامی‌ای همانند برانکو و اسکوچیچ وجود دارد، چون همه می‌خواهند اول هوادار را راضی کنند. من فکر می‌کنم بی‌ثباتی در مدیریت علتاین اتفاقات می‌بشود. شما هنگامی در مدیریت ارامش داشته باشی و بدانی چند سال اینجا هستی، زیاد ملزوم نیست سریع به سریع مربی را عوض کنی، مگر این که کار به جایی برسد که دیگر نتوانی همکاری کنی.

بزیک در ادامه گفت: متاسفانه این رفت و آمدها در فوتبال ایران عادی شده و قسمت عمده آن هم برای نتیجه‌گرایی است و چون مدیریت‌ها ارامش ندارند، حتما می‌خواهند نتیجه بگیرند و به همین علت می‌بینیم که در هفته سوم سرمربی یک تیم عوض می‌بشود. از طرفی این بیانیه‌ها و حواشی علتمی‌بشود که به این مرحله برسیم، چون مردم و رسانه‌ها، حاشیه‌ها را زیاد تر از خود فوتبال دوست دارند.

ادامه مطلب
خروج سیدجلال از گروه پرسپولیسی‌ها! » اصفهانیا
آخرین مطالب

پیشکسوت پرسپولیس در جواب به این که در صورت جدایی یحیی چه فردی را برای هدایت سرخ‌ها مناسب می‌داند، او گفت: برتری من این است که آقای گل‌محمدی بماند، اما اگر نباشد اکثریت مردم دوست دارند که آقای گل‌محمدی بیاید.

بزیک که اکنون سرمربی تیم جوانان کیاست، درمورد خوشحالی خود از تقابل کیا با ذوب‌آهن در جام حذفی او گفت: اتفاقی که در چند سال تازه در فوتبال ایران وجود نداشته، دقت به تیم‌های پایه بوده است. از یک بچه پنج ساله هم سوال کنید می‌گوید به تیم‌های پایه دقت داشته باشیم اما در عمل انجام نمی‌بشود. هر وقتی هم که تیم‌های ملی پایه‌مان موفقیتی کسب می‌کند، یک اتفاق است که رخ می‌دهد اما ادامه‌دار نیست. تیم کیا الان تنها تیم خصوصی است که پله‌ها را یکی یکی بالا می‌آید و ۸۵ درصد تیم بزرگسالان کیا هم از نونهالان آمده‌اند و اضافه شده‌اند. زیاد دوست داشتم که کیا برای دیده شدن این بچه‌ها با یک تیم لیگ برتری بیفتد و این اتفاق افتاد. از صبح مرور می‌کردم که اگر با یک تیم لیگ برتری بیفتد. اگر این بازی پخش زنده داشته باشد، قطعا شما این بازیکنان را رصد می‌کنید و می‌بینید که چه بازیکنان بااستعداد خوبی در تیم وجود دارند.

ادامه مطلب
عکس| تصاویر ورزشگاه جذابی که بازی ایران و روسیه را میزبانی می‌کند

او در خصوص ضعف پرسپولیس در خط دعوا و کارکرد شهاب زاهدی و نبیل باهویی در نیم فصل اول گفتن ‌کرد: از هر فردی سوال سوال کنید مطمئنا می‌گوید پرسپولیس به یک مهاجم خوب نیاز دارد اما فکر می‌کنم در این مارکتی که وجود دارد، مهاجم خوب در نیم فصل بیرون نمی‌ماند که پرسپولیس بخواهد جذب کند. مگر این که یک نفر مصدوم شده و بیرون مانده باشد. شهاب زاهدی سال اول حضورش در ایران را توانایی می‌کند؛ نمی‌بشود او گفت صددرصد خواسته‌ها را برآورده کرد اما فکر می‌کنم بازیکنی می بود که توانست در چند بازی به پرسپولیس پشتیبانی کند. من شهاب زاهدی را از تیم امید می‌شناسم؛ او بازیکن مکمل زیاد خوبی برای یک مهاجم است و فکر می‌کنم کارنامه قابل قبولی داشت. اما آقای باهویی آنقدر که باید و احتمالا موفق نشد کارایی ملزوم را داشته باشد. به گفتن یک مهاجم خارجی، توقع از او زیاد می بود اما آن اتفاق نیفتاد.

ادامه مطلب
عکس| هدیه ویژه برای نیمار در هتل اسپیناس » اصفهان امروز آنلاین

بزیک این چنین درمورد شرایط تیم ملی در جام ملت‌های آسیا او گفت: این بهترین و پرمهره‌ترین دوره جام ملت‌های آسیاست. تیم‌هایی همانند ژاپن، کره، استرالیا، عربستان و ایران تیم‌های زیاد خوبی می باشند و مهره‌های زیاد خوب و لژیونرهای بسیاری دارند. من فکر می‌کنم کیفیت این جام ملت‌ها از دوره‌های قبل بالاتر خواهد می بود و ان‌شاءالله بتوانیم یک نتیجه خوب و درخور نام ایران بگیریم.

او در آخر در جواب به این که آیا بهتر نیست پرسپولیس به یک مهاجم از تیم‌های پایه خود زمان بدهد، او گفت: قطعا سخن شما درست است اما ما انقدر کم‌حوصله و کم‌صبر هستیم که حتی مربی جرئت نمی‌کند به بازیکن جوان در لیگ زمان بدهد، چون اکثریت نتیجه‌گرا می باشند. مطمئنا ما نمی‌توانیم در دل لیگ برترمان بازیکنان جوان بسیاری ببینیم. از همین تیم ملی نوجوانان هم که با آقای عبدی رفتند و آن نتایج را گرفتند، انگشت شمار می باشند افرادی که در لیگ برتر و تیم بزرگسالان بازی می‌کنند.

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

۲۵۸ ۲۵۸

ادامه مطلب
عکس‌| علیرضا بیرانوند درخت کاشت! » اصفهانیا



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments