ایسوس

ایسوس از تازه ترین مانیتورهای اولد خود طی اتفاقات CES 2024 رونمایی کرد


ایسوس با دستانی پر داخل اتفاقات CES 2024 شده و در کنار معارفه تازه ترین تلفنهای ROG و همینطور مینی پی‌سی جدیدش، از تازه ترین مانیتورهای خود هم رونمایی کرده است. این سه مانیتور از پنل اولد (OLED) منفعت می‌برند و دو مدل گیمینگ ۳۹ و ۳۲ اینچی، به حداکثر رفرش‌ریت ۴۸۰ هرتز دست می‌یابند.

مشخصات مانیتورهای تازه ایسوس

مدل ۳۹ اینچی PG39WCDM، یک مانیتور خمیده و دلنشین برای بازی و تماشای محتواهای سینمایی است. این مانیتور اولترا واید با منفعت گیری از پنل اولد، محتواها را با رزولوشن ۴K و رفرش‌ریت ۲۴۰ هرتز نمایش می‌دهد تا کاربران توانایی لذت‌بخشی از تماشای فیلم‌هایشان داشته باشند. این چنین روشنایی HDR مانیتور به حداکثر ۱۳۰۰ نیت می‌رسد و سوئیچ KVM نیز کنترل ماوس و کیبورد را در اختیارتان قرار می‌دهد.

ایسوس از تازه ترین مانیتورهای اولد خود طی اتفاقات CES 2024 رونمایی کرد ۷

ایسوس اکنون همانند رقیبش ال‌جی، یک مانیتور ۳۲ اینچی با نام ROG Swift OLED PG32UCDP دارد که از ویژگی حالت دوگانه (Dual-Mode) حمایتمی‌کند و برای نمایش محتواهای سینمایی یا بازی، دو گزینه ۴K/240 و ۱۰۸۰P/480 را در اختیار کاربران می‌گذارد. اگر خواهان اجرای بازی‌هایی همانند Overwatch 2 یا Valorant هستید، می‌توانید از رفرش‌ریت بالاتر و کیفیت ۱۰۸۰P منفعت ببرید و گزینه دیگر را برای بازی‌های با قابلیت رهگیری پرتو در نظر بگیرید.

ادامه مطلب
دانشمندان درنهایت ساختار درونی ماه را کشف کردند

برادر کوچک‌تر و ۲۷ اینچی مانیتورهای بالا، یعنی PG27AQDP نیز رزولوشن ۱۴۴۰ پیکسل را در کنار رفرش‌ریت ۴۸۰ هرتز مهیا می‌سازد تا بعد از مانیتور تازه ال‌جی، دومین مانیتوری باشد که این قابلیت را اراعه می‌دهد. علاوه‌ بر موارد بالا، هر سه مانیتور تازه ایسوس دارای پنل‌های نسل سوم این برند تایوانی می باشند که ۳۰ درصد روشنایی بهتر، ۲۰ درصد بهبود زاویه دید و ایمنی زیاد تر در برابر سوختگی پیکسل را برای آن‌ها به ارمغان می‌آورد.

اگرچه اطلاعات دقیقی حوالی تاریخ اراعه مانیتورها، ازجمله مدل ۳۲ اینچی PG32UCDP وجود ندارد، اما مطابق حرف های ایسوس این مانیتور در ۶ ماهه دوم سال میلادی جاری به بازار خواهد آمد و مدل سال پیش آن‌ها، یعنی PG32UCDM نیز در سه ماه اول ۲۰۲۴ اراعه خواهد شد.

ادامه مطلب
قابلیت Jump Ahead در دسترس کاربران یوتوب پریمیوم قرار گرفت_اصفهانیا



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments