برد پرگل تیم ملی در آستانه جام ملت‌های آسیا

برد پرگل تیم ملی در اغاز جام ملت‌های آسیا » اصفهانیا


به گزارش اتفاقات ایران و به نقل از خبرآنلاین؛ با اظهار قسمت رسانه‌ای تیم ملی، تیم ایران در فاصله پنج روز تا دیدار برابر فلسطین در رقابتهای جام ملت‌های آسیا، در دیداری دوستانه تیم ملی اندونزی را با نتیجه پنج بر صفر ناکامی داد.

سامان قدوس در دقیقه سه، روزبه چشمی در دقیقه ۲۲، شهریار مغانلو در دقیقه ۳۶ و مهدی قائدی در دقایق ۷۰ و ۸۷ پنج گل ایران را به ثمر رساندند.

در نیمه نخست با تصمیم امیر قلعه‌نویی سید حسین حسینی، سید مجید حسینی، شجاع خلیل‌زاده، آریا یوسفی، احسان حاج صفی، روزبه چشمی، سامان قدوس، رضا اسدی، مهدی ترابی، علی جهانبخش، شهریار مغانلو برای تیم ملی به میدان رفتند.

در این نیمه و بعد از صدمه دیدن جزیی سید مجید حسینی که تبدیل خروج او از زمین بازی شد، امیر قلعه‌نویی برای تشکیل سختی زیاد تر روی ملی‌پوشان و آزمایش آنها با یک بازیکن کمتر، بازیکن فرد دیگر را داخل زمین نکرد تا تیم ایران از دقیقه ۳۵ تا آخر نیمه نخست با ۱۰ نفر بازی کند.

ادامه مطلب
عکس| هدیه ویژه روزبه چشمی به جیمی جامپ استقلالی » اصفهان امروز آنلاین
آخرین مطالب

در نیمه دوم با تصمیم سرمربی تیم ملی ترکیب تیم به طور کلی تحول کرد و ایران با ترکیب مطلب نیازمند، حسین کنعانی زادگان، سامان فلاح، میلاد محمدی، صادق محرمی، سعید عزت‌اللهی، امید ابراهیمی، علی قلی‌زاده، مهدی قائدی، مهدی طارمی و کریم انصاری‌فرد به میدان رفت.

تیم اندونزی که در جام ملتهای آسیا با تیمهای عراق، فیلیپین و ویتنام هم‌گروه است در ترکیب خود از سه بازیکن روس و یک بازیکن پرتغالی منفعت گیری می‌کرد.

ادامه مطلب
آینده مبهم دوستاره تاثیرگذار سپاهان

با این نتیجه تیم ملی ایران از زمان وجود امیر قلعه‌نویی به یازدهمین پیروزی خود از سیزده بازی دست یافت. دو دیدار دیگر ایران با مربیگری قلعه‌نویی برابر روسیه و ازبکستان با تساوی به آخر رسیده می بود.

پژمان منتظری بازیکن اسبق تیم ملی ایران که در قطر زندگی می‌کند، برای تماشای این دیدار به باشگاه الریان آمد و کارکرد هم‌تیمی‌های اسبق خود را از نزدیک تماشا کرد.

۲۵۸ ۲۵۸

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments