عکس| مورینیو چهره سردار آزمون را تغییر داد

عکس| مورینیو چهره سردار آزمون را تحول داد » اصفهانیا


هرگاه که سردار آزمون به گفتن یار تعویضی در ترکیب رم به میدان رفته توانسته موثر واقع بشود و تقریبا در اکثر مسابقاتی که ژوزه مورینیو از او منفعت گیری کرده تیمش توانسته نتیجه بازی را به سود خود رقم بزند.

آخرین نمونه تاثیرگذاری سردار آزمون بازی هفته قبل رم برابر کرمونزه در کوپا ایتالیا می بود؛ جایی که رم در کمال ناباوری تا اواخر نیمه دوم از حریف خود عقب می بود اما سردار ۱۰ دقیقه سپس از وجود در زمین با یک پاس گل بسیار عرصه ساز گل تساوی و یقیناً کامبک رم شد.

با دقت به این کارکرد درخشان سردار آزمون انتظار می‌رفت که او در بازی شب قبل این تیم روبه رو آتالانتا نیز حداقل به گفتن یار تعویضی به میدان برود. در حالی که رم به پیروزی در این مسابقه خانگی احتیاج داشت و شرایط بازی نیز به طوری می بود که به نظر می‌رسید وجود سردار می‌تواند کارگشا باشد اما مورینیو در تصمیمی شگفت او را تا آخر بازی روی نیمکت نشاند.

ادامه مطلب
جواب محمدرضا احمدی داده شد؛ ایستادن پشتیبانی داور چهارم روبه رو دوربین تلویزیون نادرست می بود!؟

تمرینات امروز رم در حالی پیگیری شد که چهره سردار آزمون با روزهای قبل کاملاً متفاوت می بود. ستاره ایرانی که تا چند روز دیگر به اردوی تیم ملی در قطر ملحق خواهد شد در تمرینات امروز تیم باشگاهی‌اش چهره‌ای غمگین داشت که به گمان زیاد علت این نوشته نیز همان نیمکت‌نشینی روبه رو آتالانتا بوده است.

۲۵۷ ۲۵۱



منبع

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

ادامه مطلب
برگزاری اجلاس نگاه رسانه‌های دنیا به ایران و اصفهان را اصلاح کرد

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments