لنوو از لپ‌تاپ‌های جدید Yoga با پردازنده هوش مصنوعی رونمایی کرد

لنوو از لپ‌تاپ‌های تازه Yoga با پردازنده هوش مصنوعی رونمایی کرد


لپ‌تاپ‌های تازه لنوو در نمایشگاه CES 2024 روی هوش مصنوعی متمرکز می باشند. این شرکت از سه لپ‌تاپ‌ سری Yoga و دو لپ‌تاپ ارزان‌تر Ideapad رونمایی کرد. در ادامه مشخصات، قیمت و تاریخ اراعه لپ‌تاپ‌های تازه لنوو را می‌خوانید.

بر پایه گزارشی تازه، لنوو سه مدل Yoga Pro 9i ،Yoga 9i 2-in-1 و Yoga Book 9i را معارفه کرد. این لپ‌تاپ‌ها دارای گواهی MIL-STD-810H برای دوام می باشند. این چنین این سه مدل به تازه ترین پردازنده‌های اینتل Core Ultra Meteor Lake تجهیز شده‌اند. در لپ‌تاپ Pro 9i سه پیکربندی Core Ultra 5/7/9 اینتل در دسترس خواهد می بود؛ در Yoga 9i 2-in-1 نیز پردازنده Core Ultra 7 به‌کار رفته است.

لنوو Yoga Pro 9i (2024) 

لپ‌تاپ‌های تازه لنوو با تمرکز بر هوش مصنوعی

همانند اکثر شرکت‌های حاضر در نمایشگاه CES، لنوو نیز قابلیت‌های هوش مصنوعی محصولات تازه خود را تبلیغ می‌کند. Yoga Pro 9i و ۹i 2-in-1 دارای تراشه اختصاصی AI Core Lenovo می باشند. هر دوی آن‌ها نیز دکمه اختصاصی کوپایلوت را در کیبورد خود دارند. این دو لپ‌تاپ این چنین با برنامه Lenovo Yoga Creator Zone که یک مجموعه تشکیل عکس مبتنی بر هوش مصنوعی است، اراعه خواهد شد. با این برنامه نیازی نخواهید داشت تا برای تشکیل تصاویر به هوش مصنوعی‌های مولد گوناگون رجوع کنید.

ادامه مطلب
خواست صدور کارت سوخت آنلاین می‌بشود، افت دردسرهای متقاضیان

Yoga Pro 9i دارای صفحه‌نمایش ۱۶ اینچی ۳.۲K با پنل Mini-LED است. این دستگاه با پردازنده گرافیکی انویدیا جی‌فورس ۴۰۷۰، ۶۴ گیگابایت رم و ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی اراعه می‌بشود. وزن این لپ‌تاپ ۲.۱۸۶ کیلوگرم و دارای یک‌ وب‌کم ۵ مگاپیکسلی است. این لپ‌تاپ با قیمت پایه ۱۷۰۰ دلار و به گمان زیادً در آوریل (فروردین ۱۴۰۳) روانه بازار می‌بشود.

1704797912 935 لنوو از لپ‌تاپ‌های تازه Yoga با پردازنده هوش مصنوعی رونمایی.webp
لنوو (۲۰۲۴) Yoga 9i 2-in-1

Yoga 9i 2-in-1 دارای صفحه‌نمایش ۱۴ اینچی OLED با وضوح ۴K یا ۲.۸K و تجهیزبه فناوری PureSight است. این لپ‌تاپ با قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه، تجهیزبه چهار بلندگوی Bowers & Wilkins و همراه با یک قلم Slim اراعه خواهد شد. ۹i 2-in-1 در ماه آوریل (فروردین ۱۴۰۳) با قیمت پایه ۱۴۵۰ دلار روانه بازار می‌بشود.

1704797912 381 لنوو از لپ‌تاپ‌های تازه Yoga با پردازنده هوش مصنوعی رونمایی.webp
لنوو (۲۰۲۴) Yoga Book 9i 

لنوو مدل تازه Yoga Book 9i را نیز با دو صفحه‌نمایش معارفه کرد. این لپ‌تاپ نیز به تراشه‌های Core Ultra اینتل، صفحه‌نمایش‌های OLED 2.8K و بلندگوی چرخشی B&W تجهیزخواهد می بود. این چنین انتظار می‌رود در ماه آوریل (فروردین ۱۴۰۳) با قیمت پایه ۲۰۰۰ دلار اراعه بشود.

ادامه مطلب
امیزفیت از اولین حلقه هوشمند خود با نام Helio Ring رونمایی کرد

این شرکت از چند لپ‌تاپ ارزان‌تر نیز رونمایی کرد. لنوو IdeaPad 5i 2-in-1 در ابعاد ۱۶ و ۱۴ اینچی با حداکثر صفحه‌نمایش OLED 2K (در مدل بزرگ‌تر) اراعه می‌بشود. قیمت مدل ۱۴ اینچی از ۷۶۰ دلار و مدل ۱۶ اینچی از ۸۱۰ دلار اغاز می‌بشود. صفحه‌نمایش‌ این دو مدل می‌تواند تا ۴۰۰ نیت روشنایی داشته باشد و ۱۰۰ درصد طیف رنگی DCI-P3 را پوشش دهد.



منبع

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments