امیزفیت از اولین حلقه هوشمند خود با نام Helio Ring رونمایی کرد

امیزفیت از اولین حلقه هوشمند خود با نام Helio Ring رونمایی کرد


شرکت چینی تولیدکننده محصولات پوشیدنی Amazfit در بازار نوظهور حلقه‌های هوشمند از سامسونگ پیشی گرفت و اولین حلقه هوشمند خود با نام Helio Ring را در CES 2024 معارفه کرد. Helio Ring قرار است از بهار سال ۲۰۲۴ اراعه بشود، اما اشکار نیست راهی کدام بازارها خواهد شد.

حلقه هوشمند Helio Ring از آلیاژ تیتانیوم ساخته شده است. ضخامت آن ۲.۶ میلی‌متر است و فقط ۴ گرم وزن دارد. امیزفیت می‌گوید هلیو رینگ «برای ورزشکاران برگزیده ساخته شده است» و با اراعه تحلیل‌ها و راهنمای‌های خود می‌تواند علتبهبود تمرینات و کیفیت خواب آن‌‌ها بشود.

قابلیت‌های حلقه هوشمند Helio Ring

امیزفیت از اولین حلقه هوشمند خود با نام Helio Ring رونمایی کرد ۱۲

Helio Ring می‌تواند ضربان قلب، مقدار اکسیژن خون، سطح استرس و داده‌های خواب کاربران خود را اندازه‌گیری کند. این چنین آن را می‌توان همراه با ساعت هوشمند Amazfit نیز منفعت گیری کرد که این کار علتبهبود دقت حلقه می‌بشود.

ادامه مطلب
در اغاز بزرگ‌ترین اتفاقات فناوری دنیا؛‌ هرآنچه از CES 2024 می‌دانیم

از نظر کارکرد، امیزفیت توضیح می‌دهد که این حلقه هوشمند با جمع‌آوری داده‌های موردنیاز خود و تجزیه‌و‌تحلیل کارکرد شما، یک امتیاز آمادگی در اپلیکیشن Zepp اراعه می‌کند.

1704914498 360 امیزفیت از اولین حلقه هوشمند خود با نام Helio Ring
امیزفیت از اولین حلقه هوشمند خود با نام Helio Ring رونمایی کرد ۱۳

این شرکت چینی تصمیم دارد حلقه هوشمند هلیو رینگ را در دو سایز ۱۰ و ۱۲ اراعه کند. کاربران می‌توانند در ورزش‌هایی همانند دویدن، پیاده‌روی، تمرینات روی تردمیل و دوچرخه‌سواری داده‌های خود را از طریق حلقه جمع‌آوری کنند. اشکار نیست که در آینده ورزش‌های بیشتری از Helio Ring حمایتخواهند کرد یا خیر. هرچند به این نوشته اشاره‌ای نشده است، اما هلیو رینگ از استاندارد ۱۰ATM مقاومت در برابر آب نیز حمایتمی‌کند، به این علت امکان پذیر برای شنا نیز بتوان از آن منفعت گیری کرد.

ادامه مطلب
تلگرام آپدیت شد؛ از جستجوی هشتگ‌ها تا افکت برای مطلب‌ها_اصفهانیا

جزئیات مربوط به قیمت دستگاه تا این مدت اشکار نشده است، اما حرف های می‌بشود که Helio Ring در بهار ۲۰۲۴ داخل بازار خواهد شد. این چنین اشکار نیست که ناظر اراعه جهانی این حلقه هوشمند خواهیم می بود یا خیر.

در رابطه سامسونگ، این شرکت در اتفاقات Unpacked بعدی خود از حلقه‌هوشمند «گلکسی رینگ» رونمایی نخواهد کرد. مطابق شایعه ها قبلی انگارً غول کره‌ای برنامه‌های خود در این عرصه را تا اواخر سال ۲۰۲۴ یا اغاز سال ۲۰۲۵ به تأخیر انداخته است.



منبع

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments