معرفی حسابداری شخصی تدبیر

معارفه حسابداری شخصی تدبیر


سلب مسئولیت: دیجیاتو فقط نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درمورد محتوای آن ندارد.

آیا حساب دخل و خرجتان را دارید؟ آیا می‌دانید در ماه سرجمع چه مقدار صرف خورد و خوراک خود و خانواده‌تان می‌بشود؟ آیا تا به حال پیش آمده که بخواهید روی هزینه‌هایتان کنترل داشته باشید و جلوی خرج‌های حساب‌نشده را بگیرید تا مبلغی را برای مقصد خاصی بعد‌انداز کنید؟
اگر تا به حال تلاش کرده باشید به روش سنتی با کاغذ و خودکار یا مقداری جدیدتر در قالب فایل‌های متنی و اکسل روی کامپیوتر و گوشی حساب دخل و خرجتان را نگهداری کنید و روی آن کنترل داشته باشید می‌دانید که این کار زیاد زمان‌بر و پرزحمت است.
خوشبختانه اکنون برنامه‌های بسیاری می باشند که می‌توانند اطلاعات هزینه و درآمدهایتان را از پیامک‌های بانکی استخراج کنند و شما را صاحب یک سیستم مدیریت مالی شخصی کنند. احتمالا همین الان روی گوشیتان یکی از این برنامه‌ها را نصب کرده باشید و زیاد هم از آن راضی باشید. منتهی به شما نظر می‌کنیم یک بار «حسابداری شخصی تدبیر» را هم امتحان کنید و مقدار دقت، شدت و هنگامی را که برای ثبت و گزارش‌گیری از اطلاعاتتان در آن صرف می‌کنید با بهترین برنامه شماره دویی که پیشتر روی گوشیتان نصب کرده‌اید قیاس کنید. شگفت‌زده خواهید شد!
حسابداری شخصی تدبیر نرم‌افزاری برای تلفنهای اندرویدی تشکیل شده توسط شرکت پردازش موازی سامان است که نرم‌افزارهای تجاری حسابداری آن با برند تدبیر سالهاست در بازار حسابداری ایران شناخته شده است.

این نرم‌افزار به شکل آفلاین کار می‌کند. یعنی اطلاعات مالی شما را به سروری روی اینترنت نمی‌فرستد. این ویژگی مزیت بزرگی برای آنانی محسوب می‌بشود که بابت امنیت اطلاعاتشان نگرانند. برنامه امکان پشتیبان‌گیری از اطلاعات را دارد و با برگشت پشتیبان همه اطلاعات شامل اطلاعات تراکنش‌های مالی و پیوست‌های تصویری آنها برمی‌گردد. شما می‌توانید برای ورود به برنامه رمز تعیین کنید و اگر گوشیتان از ورود با تاثییر انگشت حمایتمی‌کند و آن را فعال کرده‌اید با بازدید تاثییر انگشت داخل برنامه شوید.
این نرم‌افزار نه تنها امکان استخراج اطلاعات از پیامک‌های عموم بانک‌های سرزمین را دارد بلکه می‌تواند با قیاس مانده پیامک‌های دریافتی، تراکنش‌هایی را که بانک‌ها پیامک آنها را ارسال نکرده‌اند اشکار کند (عموم بانک‌های برای تراکنش‌های زیر مبلغ خاصی پیامک نمی‌فرستند). شما می‌توانید انتخاب کنید که همه پیامک‌های بانکی حاضر روی گوشی یا پیامک‌های دریافت شده از سپس از تاریخ خاصی پردازش شوند. حساب‌های متناظر با بانک‌هایی که با آنها کار می‌کنید به طور خودکار ساخته و مانده آنها به‌روز می‌بشود. شما برای پردازش پیامک‌ها یا ساخت حساب متناظر با آنها ملزوم نیست تنظیم خاصی بکنید.
بر خلاف عموم نرم‌افزارهای شبیه ملزوم نیست پیامک‌های پردازش شده را «ثبت» کنید. پیامک‌های پردازش شده به طور پیش‌فکر در گروه «دسته‌بندی نشده» ثبت خواهد شد و شما می‌توانید هر زمان که بخواهید آنها را به طور تکی یا دسته‌ای در گروه‌های هزینه و درآمد دسته‌بندی کنید یا اشکار کنید که کدامیک از آنها پیامک‌های انتقال بین حساب‌های خودتان می باشند.
به این ترتیب بدون هیچ زحمتی شما حساب کلی دخل و خرجتان را دارید. جمع مانده‌حساب‌هایتان را دارید و می‌توانید آنهایی را که برایتان مهم‌ترند در صفحه مهم و جلوی چشم بگذارید. شما می‌توانید تراکنش‌های نقدی را یا آنهایی را که از کارت‌های هدیه و همانند آنها هزینه خواهد شد به طور دستی در نرم‌افزار ثبت کنید.
می‌توانید با دوربین گوشی از رسیدها و فیش‌ها و فاکتورهای مرتبط با تراکنش‌ها عکس بگیرید و آنها را به تراکنش‌ها پیوست کنید.

ادامه مطلب
تبلت آنر پد ۹ پرو با باتری قوی و تراشه دایمنستی از راه رسید_اصفهانیا
آخرین مطالب
معارفه حسابداری شخصی تدبیر ۱۲

بعد از آن می‌توانید با دسته‌بندی تراکنش‌ها فهمید بشوید که جمعاً چه مبلغی را برای هر نوشته هزینه کرده‌اید. گروه‌های هزینه و درآمد قابل سفارشی‌سازی است و می‌تواند در دو سطح (گروه و زیرگروه) ساخته بشود و آیکون و رنگ هر کدام سفارشی بشود.
می‌توانید در صفحه مهم جمع هزینه‌ها و درآمدهایتان را در بازه‌های وقتی روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه و یا بدون محدودیت وقتی ببینید. می‌توانید با لمس هر یکی از بلوک‌های متناظر، اطلاعات را به تفکیک سطح بعدی مشاهده کنید برای مثالً برای بازه روزانه ریز تراکنش‌ها و برای بازه هفتگی اطلاعات را به تفکیک روز ببینید. در همه گزارش‌ها نمودارهای دایره‌ای و میله‌ای قیاس اعداد را به شکل تصویری آسان می‌کنند.
می‌توانید بر پایه همه فیلدهای اطلاعاتی داخل شده از مبلغ و تاریخ گرفته تا یادداشت و حساب و گروه جستجو کنید. حتی می‌توانید تراکنش‌ها را بر پایه عکس‌های پیوست شده به آنها اشکار کنید. می‌توانید تراکنش‌هایی را که برایتان اهمیت خاصی دارند «نشان» کنید و بعداً آنها را به راحتی اشکار کنید.
می‌توانید چند تراکنش را علامت بزنید، جمع علامت‌زده‌شده‌ها را ببینید یا آنها را به طور گروهی دسته‌بندی یا پاک کنید.
اگر تراکنشی سرجمع چند هزینه گوناگون است می‌توانید آن را بشکنید و تراکنش‌های شکسته شده را در گروه‌های متفاوت دسته‌بندی کنید.
حتی می‌توانید تراکنش‌های ثبت شده را بر پایه پیامک بانکی اشکار کنید.
اگر جستوجو امکان کنترل هزینه‌هایتان می‌گردید می‌توانید در گروه‌های هزینه و درآمد در بازه‌های هفتگی، ماهانه و سالانه برای آنها بودجه یا مقصد درآمدی تعیین کنید و حالت آنها را روی صفحه مهم رصد کنید.

ادامه مطلب
نام «اپل آیدی» به گمان زیادً هم‌زمان با انتشار کردن iOS 18 به «اپل اکانت» تحول می‌کند_اصفهانیا
1704885409 275 معارفه حسابداری شخصی تدبیر
معارفه حسابداری شخصی تدبیر ۱۳

امکانات برنامه محدود به تراکنش‌های بانکی نیست. می‌توانید طلب‌ها و بدهی‌های خود شامل اقساط وام‌های خود را در آن ثبت کنید و از سررسید آنها مطلع شوید. می‌توانید اطلاعات طرف‌حسابهای مطالبات و بدهی‌های خود را از دفتر تلفن گوشی داخل برنامه کنید و در سررسید آنها از داخل برنامه با آنها تماس بگیرید. امکان نگهداری فهرست دارایی‌های غیرنقدی، مدیریت شارژ ساختمان، دنگ سفر ، لیست خرید و … از دیگر امکانات آن است.
در عرصه رابط کاربری و بدلخواهسازی نیز دست شما در این برنامه باز است. می‌توانید رنگ پوسته و عکس و رنگ و مقدار شفافیت بعد‌عرصه بلوک‌های برنامه را عوض کنید. می‌توانید واحد پول را از تومان به ریال تحول دهید. می‌توانید دکمه‌های عملیاتی روی صفحه اول را به دلخواه خودتان تحول دهید و بلوک‌های آن را جابجا کنید. اندازه فونت اعداد را مطابق سلیقه خود انتخاب کنید. حمایتاز حالت شب و روز یا پوسته تاریک و روشن هم از دیگر ویژگی‌های رابط کاربری این برنامه است.
اگر پیش از این کاربر نرم‌افزار فرد دیگر بوده‌اید و آن نرم‌افزار خروجی اکسل دارد می‌توانید خروجی آن را داخل حسابداری شخصی تدبیر کنید و با امکاناتی که این برنامه برای انتقال گردش بین حساب‌ها و گروه‌ها دارد اطلاعات خود را مرتب کنید. از جانب دیگر هر زمان که بخواهید می‌توانید اطلاعات تراکنش‌ها و عموم اطلاعات فرد دیگر را که در حسابداری شخصی تدبیر داخل کرده‌اید به اکسل تبدیل کنید.
حسابداری شخصی تدبیر به رایگان از بازار یا مایکت قابل دریافت است اما برای پردازش پیامک‌ها و استخراج اطلاعات مالی از آنها ملزوم است «اشتراک حرفه‌ای» شما فعال باشد. اشتراک حرفه‌ای تا دو هفته بعد از نصب اولیه به رایگان فعال است و می‌توانید با راهکارهای اراعه شده برای شناساندن برنامه به دوستان و آشنایان در داخل برنامه آن را تمدید کنید. در صورتی که نمی‌خواهید از راهکارهای رایگان تمدید اشتراک منفعت گیری کنید می‌توانید اشتراک حرفه‌ای را با هزینه به زمان یک ماه یا یک سال تمدید کنید. فارغ از فعال بودن اشتراک حرفه‌ای از آنجا که این برنامه به نوعی رسانه‌ای برای شرکت تولیدکننده آن جهت معارفه محصولات نرم‌افزاریش محسوب می‌بشود در تکه‌های گوناگون برنامه آگهی‌هایی در رابطه این محصولات مشاهده می‌کنید که قابل حذف نیستند. غیر از پردازش پیامک‌ها دیگر امکانات برنامه بدون محدودیت و به رایگان بدون نیاز به فعال بودن اشتراک حرفه‌ای در دسترس است.
از ویژگی‌های مهم این نرم‌افزار به‌روزرسانی مداوم آن بر پایه تغییرات پیامک‌ها و بازخوردهای کاربران است. در صورتی که بانکی قالب پیامک خود را تحول دهد کاربران می‌توانند با انتخاب و گزارش آن پیامک تغییرات را خبر دهند و به فاصله چند روز به‌روزرسانی مشابه با آن تغییرات انتشار می‌بشود. به کاربرانی که با این کار به بهبود نرم‌افزار پشتیبانی می‌کنند تمدید اشتراک جایزه داده می‌بشود. از این جهت در قیاس با عموم نرم‌افزارهایی که امکان پردازش پیامک‌های بانکی را دارند توانایی این برنامه در تشخیص و پردازش پیامک‌های بانکی همیشه یک سر و گردن بالاتر است.
برخی از بانک‌ها اطلاعاتی همانند شماره حساب را در همه پیامک‌های بانکی خود نمی‌فرستند و به جای آن در پیامک نشانگر فرد دیگر همانند عبارت «کارت ۱۲۳۴» می‌آورند. نرم‌افزار در برخورد با این پیامک‌ها از شما سوال می‌کند که آنها را به چه حسابی متصل کند و با یک بار تنظیم، ربط پیامک‌های بعدی شبیه را خود به خود به همان حساب متصل می‌کند.
برنامه حتی امکان گروه‌بندی خودکار تراکنش‌های استخراج شده از پیامک‌ها را دارد و می‌توانید تنظیم کنید که برای مثالً اگر مبلغ تراکنش در بازه خاصی می بود، از نوع واریز یا برداشت می بود یا در توضیحات آن کلمه خاصی ظاهر شد آن را به طور خودکار در گروهی همانند «کارمزد بانک» یا «سود بانکی» قرار دهد.
حسابداری شخصی تدبیر را می‌توانید از بازار و از این نشانی و یا از مایکت و از این نشانی دریافت کنید. راهنمای مفصل برنامه هم به شکل آنلاین در قالب متن و فیلم آموزشی در این نشانی و هم به طور توکار داخل برنامه و به شکل آفلاین در دسترس است. بخشی هم در داخل برنامه به سوال‌های متداول تعلق داده شده و کاربران نیز می‌توانند سؤالات خود را در همان تکه ارسال و جواب آن را دریافت کنند.

ادامه مطلب
واریز و برداشت دای  (DAI) و یو اس دی (USDC) با کارمزد کمتر در نوبیتکس_اصفهانیا



منبع

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments