کنایه سنگین مربی لیگ برتری به سعید معروف و بهروز عطایی! » اصفهان امروز آنلاین

کنایه سنگین مربی لیگ برتری به سعید معروف و بهروز عطایی! » اصفهانیا


پیمان اکبری سرمربی تیم پیکان تهران که تیمش توانست در دربی خودروسازان سایپا را با نتیجه سه بر یک ناکامی دهد بعد آخر بازی سخن بگویید‌های دلنشین و یقیناً با طعنه‌ای زد.

پیمان اکبری درمورد وجود سعید معروف در تیم ملی والیبال ایران و این چنین سخن بگویید‌های محمود افشاردوست او گفت: من به شخصی کار ندارم ولی خودم در کار مربی گری پله به پله اغاز کردم تا به اینجا رسیدم.

او در ادامه او گفت: جدای از وجود مربی داخلی یا خارجی هرکسی سرمربی تیم ملی والیبال ایران بشود کار زیاد سختی را برای صعود به المپیک خواهد داشت و شانس وجود در المپیک حداکثر ده درصد است.

او در آخر طعنه شگفت و غیر مستقیمی نیز به بهروز عطایی سرمربی اسبق تیم ملی والیبال ایران زد و او گفت هر کس در آینده سرمربی تیم ملی والیبال ایران بشود از دوره قبل کارکرد زیاد بهتری خواهد داشت!

ادامه مطلب
کیلیان امباپه هیچ قراردادی را با رئال مادرید امضا نکرده است! » اصفهانیا
آخرین مطالب

پیمان اکبری که احتمالا با دقت به اسبق خود در دنیای مربیگری، از عدم حضورش در کاندیدای نهایی سرمربیگری تیم ملی والیبال ایران غمگین است و بدین گونه و با این مصاحبه ناراحتی خود را نشان داده است.

گفتنی است پیمان اکبری در اواخر دهه‌ی هشتاد مدتی بعد کسب گفتن بهترین بازیکن جام باشگاه‌های آسیا سرمربی تیم پیکان تهران شد و در چندین مقطع و از جمله در این فصل هدایت این تیم را بر مسئولیت داشته است.

ادامه مطلب
ستاره ازبک خارج از لیست! » اصفهانیا

۵۲۵۸ ۲۵۸



منبع

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments