یک پرسپولیسی در راه لیگ ژاپن!

یک پرسپولیسی در راه لیگ ژاپن! » اصفهانیا


شهاب زاهدی مهاجم ۶ گله پرسپولیس با نظر جدیدی برای انتقال زمستانی روبه رو شده و اکنون در انتظار جواب باشگاه زوریا اوکراین است تا برای این ترانسفر تصمیم بگیرد.

شهاب زاهدی که در تابستان از تیم پوشکاش لهستان به پرسپولیس منتقل شد، موفق شد نیم فصل را با ثبت ۶ گل به آخر رساند. او اکنون با اظهار باشگاه زوریا اوکراین با پیشنهادی از سوی تیمی در ژاپن که در لیگ قهرمانان آسیا نیز وجود دارد روبه رو شده است. این باشگاه ژاپنی به زوریا اظهار کرده که مبلغ رضایتنامه مورد نظر آنها را پرداخت خواهد کرد تا زاهدی را در اختیار بگیرد.

با این حال با دقت به این که زاهدی تا آخر فصل به طور بازیکن قرضی تحت قرارداد پرسپولیس است، باید توافق این باشگاه را نیز دریافت کند. باشگاه زوریا و ژاپنی یقیناً قرار نیست مبلغی به پرسپولیس در مسیر این انتقال احتمالی پرداخت کند و همه چیز منوط به تعامل بین شهاب زاهدی و پرسپولیس خواهد می بود.

ادامه مطلب
بحران آب جایی در مناظره‌های انتخاباتی ندارد

با این حال با دقت به این که این انتقال از نظر مالی برای زاهدی چندان مناسب نخواهد می بود، دور از انتظار است که مهاجم جاری سرخ‌ها به جستوجو دردسر بسیاری برای دریافت رضایتنامه‌اش از پرسپولیس باشد. مگر این که باشگاه پرسپولیس در این مسیر توافق ملزوم را صورت دهد و پیش از آخر فصل مجوز جدایی زاهدی را صادر کند.

زاهدی پیش از این نیز با نظر از یک تیم اروپایی روبه رو شده می بود که ترجیح داده می بود به واسطه شرایط تیم و درگیری در خصوص انتخاب سرمربی، آن را به مدیران تیم اظهار نکند. باید دید اکنون زوریا اوکراین چه تصمیمی برای این بازیکن خواهد گرفت و آیا در انتظار آخر فصل خواهد ماند یا برنامه فرد دیگر خواهد داشت.

ادامه مطلب
صفحه نخست روزنامه‌های امروز اصفهان دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

۲۵۸ ۲۵۸



منبع

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments