جزئیات جدیدی درباره سری گلکسی S24 سامسونگ افشا شد!

جزئیات جدیدی درمورد سری گلکسی S24 سامسونگ افشا شد!


تقریباً زمان بسیاری تا معارفه رسمی سری گلکسی S24 سامسونگ باقی نمانده و تا بحال جزئیات زیاد بسیاری درمورد این دستگاه‌ها آشکار شده است. اکنون چندین اسلاید از سری گلکسی اس ۲۴ به اشتراک گذاشته است که اطلاعات جدیدی را به‌همراه دارند.

بر پایه اسلایدهای منتشرشده از سری گلکسی S24 که انگارً به معارفه آن‌ها مربوط می‌بشود، سامسونگ ادعا کرده که نمایشگر سری گلکسی S24 نسبت به سری S23 تا ۴۸ درصد روشن‌تر است. به‌طور دقیق‌تر، به گمان زیادً در این تلفنها حداکثر روشنایی خودکار ۲۶۰۰ نیت و حداکثر روشنایی دستی ۱۵۰۰ نیت در انتظار کاربران باشند. غول کره‌ای این چنین ادعا کرده که زمان جواب‌دهی نمایشگر به لمس نیز ۱۲ درصد سریع تر شده است.

1704966313 47 جزئیات جدیدی درمورد سری گلکسی S24 سامسونگ افشا شد.webp

در رابطه مشخصات سخت‌افزاری، در این اسلایدها قبول‌شده که این تلفنها از چیپ‌های اگزینوس ۲۴۰۰ و اسنپدراگون ۸ نسل ۳ منفعت خواهند برد. این چنین به چند بازی موبایل که از ویژگی رهگیری پرتو در تلفنهای تازه حمایتمی‌کنند نیز اشاره شده است، همانند Diablo Immortal و NightCrow.

ادامه مطلب
سامسونگ فناوری‌های تازه صوتی را به تلفنها و تبلت‌های خود می‌آورد
آخرین مطالب

بهبود زوم دوربین‌های گلکسی S24 اولترا

جزئیات جدیدی درمورد سری گلکسی S24 سامسونگ افشا شد
جزئیات جدیدی درمورد سری گلکسی S24 سامسونگ افشا شد! ۱۸

علاوه بر موارد اشاره‌شده، قابلیت‌های زوم سیستم دوربین گلکسی S24 اولترا نیز در این اسلایدها وجود دارد و سامسونگ علی‌رغم منفعت‌مندی از دو دوربین تله‌فوتو، هم چنان اصرار دارد که از پرچمدار آینده خود به‌گفتن یک «سیستم با چهار دوربین تله» یاد کند. همان‌ٰطور که در اسکرین‌شات بالا دیده می‌بشود، این دستگاه درواقع دارای یک دوربین تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با قابلیت زوم ۵ برابری و ضبط ویدیو ۸K با بزرگنمایی ۵ برابری است. در قیاس با S23 اولترا، گوشی قبلی فقط دارای قابلیت ضبط ویدیو ۸K با زوم ۱ برابری می بود. S24 اولترا از یک سنسور تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی نیز منفعت می‌برد.

ادامه مطلب
حزب سبز آلمان آخرین حزب رسمی این کشور می شود

این چنین S24 اولترا می‌تواند عکس‌های ۱۲ مگاپیکسلی با زوم ۱۰ برابری بگیرد که نسبت به دوربین پریسکوپی ۱۰ مگاپیکسلی اس ۲۳ اولترا وضوح بیشتری را اراعه می‌کند.

1704966313 248 جزئیات جدیدی درمورد سری گلکسی S24 سامسونگ افشا شد
جزئیات جدیدی درمورد سری گلکسی S24 سامسونگ افشا شد! ۱۹

آخرین اسلاید رنگ‌های گوناگون سری گلکسی S24 اولترا را قبول می‌کند. مطابق این اسلاید، نسخه‌های پایه و پلاس همان گونه که در شایعه ها قبلی نیز حرف های شده می بود، در رنگ‌های زرد، بنفش، خاکستری و مشکی داخل بازار خواهند شد. درهمین‌حال، S24 اولترا که از جنس تیتانیوم است در رنگ‌های مشکی، خاکستری، بنفش و زرد اراعه می‌بشود.

مشخصات کامل و قیمت تلفنهای سری گلکسی S24 سامسونگ دیروز پیش آشکار شده می بود.

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید



منبع

ادامه مطلب
سود سالانه سونی برای اولین‌بار در 24 سال قبل از سامسونگ زیاد تر شد

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments