شوک بزرگ به فوتبال جهان؛ این مربی فقط یک سال دیگر زنده است!

شوک بزرگ به فوتبال جهان؛ این مربی فقط یک سال دیگر زنده است! » اصفهانیا


اریکسون نامی آشنا برای تعداد بسیاری از هواداران فوتبال در سراسر دنیاست که سابقه هدایت تیم‌های بزرگی را در طول دوران حضورش در عرصه مربیگری داشته است.

او سابقه مربیگری در تیم‌هایی چون رم، بنفیکا، فیورنتینا، لاتزیو، تیم ملی انگلیس، منچسترسیتی، تیم ملی مکزیک و لسترسیتی را در کارنامه داشت و اسفند ماه سال قبل می بود که خبرداد تصمیم خداحافظی از دنیای فوتبال را دارد.

این مربی سوئدی اکنون در گفتگو با رادیوی ملی این سرزمین آشکار کرد که به سرطانی علاج ناپذیر دچار شده و پزشکان به او اظهار کرده‌اند که در بهترین حالت تنها یک سال زنده خواهد می بود.

اریکسون در این باره او گفت: «همه می‌دانند که من به بیماری‌ای مبتلا هستم که شرایط خوبی ندارد. همه گمان زده بودند که این بیماری سرطان است و همینطور هم هست. اما من باید تا جایی که می‌توانم با این بیماری بجنگم.

ادامه مطلب
بیوگرافی محمد باقر قالیباف
آخرین مطالب

احتمالا در بهترین حالت بتوانم یک سال دیگر زنده باشیم و اگر بدترین حالت را در نظر بگیریم از این هم کمتر خواهد می بود. پزشکان به من حرف های‌اند که نمی توانند تاریخ یا زمان مشخصی را اظهار کنند. پیش از آن که به بیمارستان بروم پنج کیلومتر دویدم و یک دفعه از هوش رفتم و هنگامی به پزشک مراجعه کردم اشکار شد که سرطان دارم.

هیچ علائم خاصی نداشتم و این اتفاق علتشد شوکه شوم. اکنون حس درد بسیاری ندارم. بهتر است به آن فکر کنم. باید ذهن را گول زد. می‌توانم در خانه بنشینم و مدام به این فکر کنم که چه مقدار بدشانس هستم اما باید روی مثبت این اتفاق را دید و نباید به ناکامی‎‌ها فکر کرد چون این بزرگترین ناکامی امکان پذیر.»

ادامه مطلب
جامعه جهانی ورزش جنایات صهیونیست‌ها را محکوم می‌کند » اصفهانیا

این اتفاق عکس العمل‌های تعداد بسیاری را از سوی فوتبال دوستان به همراه داشته است و تعداد بسیاری از هواداران در شبکه‌های اجتماعی برای این مربی بزرگ آرزوی سلامتی و بهبود کرده‌اند.

اریکسون پیش از این یکی از نامزدهای وجود روی نیمکت تیم ملی ایران هم می بود. در دسامبر سال ۲۰۱۰ میلادی تعداد بسیاری از رسانه‌های ورزشی معتبر دنیا خبر داده بودند که فدراسیون فوتبال ایران با این مربی داخل مذاکره شده و مشتاق است که از او به گفتن سرمربی این تیم منفعت گیری کند اما این مربی سوئدی نظر ایران را نپذیرفت.

به فاصله یک سال سپس می بود که بار دیگر رسانه‌های انگلیسی در نوامبر ۲۰۱۱ از مذاکرات پرسپولیس با اریکسون خبر داده و مدعی شدند که محمد رویانیان قرار است برای دیدار با او راهی دبی بشود اما این اتفاق هم در نهایت رخ نداد.

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

سومین تلاش ایران برای وجود اریکسون در فوتبال کشورمان هم از سوی باشگاه تراکتورسازی انجام شد. مدیران این باشگاه در سپتامبر ۲۰۱۸ تماس‌هایی با او داشتند و امیدوار بودند که بتوانند او را جانشین جان توشاک کنند اما در نهایت دو طرف به توافق نرسیدند تا رویای وجود او در ایران در حد رویا بماند.

ادامه مطلب
عکس| عکس العمل اوسمار به پیروزی روبه رو گل گهر » اصفهانیا

۲۵۸ ۲۵۸



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments