گوگل صدها کارمند بخش واقعیت افزوده و دستیار صوتی خود را اخراج کرد

گوگل صدها کارمند قسمت حقیقت افزوده و دستیار صوتی خود را اخراج کرد


گوگل قبول کرده که صدها کارمند قسمت‌های سخت‌افزاری آن به‌اختصاصی قسمت‌های حقیقت افزوده و دستیار دیجیتال اخراج شده‌اند. این چنین از «جیمز پارک» و «اریک فریدمن»، بنیان‌گذاران Fitbit و دیگر مدیران آن به‌گفتن افرادی یادشده که غول فناوری را ترک کرده‌اند.

بیانیه گوگل برای ۹to5Google به شرح زیر است:

«صدها نقش از DSPA (دستگاه‌ها و سرویس‌ها) کنار گذاشته خواهد شد و تیم سخت‌افزار ۱P AR بیشترین تأثیر را خواهد دید. درحالی‌که ما می‌خواهیم تغییراتی را برای تیم سخت‌افزار ۱P AR خود اعمال کنیم، گوگل این چنین عمیقاً به دیگر ابتکارات AR خود، همانند اراعه ازمایش ها AR در محصولات خود، متعهد است.»

Fitbit بیشتر از چهار سال پیش با قیمت ۲.۱ میلیارد دلار در نوامبر ۲۰۱۹ توسط گو‌گل خریداری شد و اکنون انگارً مدیران مهم خود را از دست داده است.

ادامه مطلب
اپل به گسترش‌دهندگان مرورگرها «انتخاب واقعی» نمی‌دهد
آخرین مطالب

ادامه فعالیت Fitbit با وجود اخراج مدیران آن توسط گوگل

گوگل صدها کارمند قسمت حقیقت افزوده و دستیار صوتی خود را اخراج کرد ۷

سخنگوی گوگل به ورج اظهار کرده است:

«ما هم چنان متعهدیم که سرویس‌های خود را در اختیار کاربران Fitbit قرار دهیم، با هوش مصنوعی شخصی در حوزه سلامت نوآوری داشته باشیم و با پیکسل واچ، برنامه بازطراحی‌شده Fitbit، سرویس Fitbit Premium و ردیاب Fitbit در این مسیر حرکت کنیم. این کار هم چنان قسمت کلیدی مدل سازمانی تازه ما خواهد می بود.»

بلومبرگ نیز در گزارش خود از این نوشته اظهار کرده که کارمندان قسمت دستیار صوتی Google Assistant نیز تحت تأثیر دور تازه تعدیل نیرو این شرکت قرار گرفته‌اند. گو‌گل انگارً این چنین قبول کرده که برخی از کارمندان سازمان مرکزی مهندسی این شرکت نیز اخراج شده‌اند.

ادامه مطلب
موتورهای جستجو به دروازه دسترسی به محتواهای صدمه‌زننده تبدیل شده‌اند

گوگل درحالی از تعدیل نیرو قسمت‌های سخت‌افزاری و حقیقت افزوده خود خبر داده است که کسب‌و‌کار مهم آن، یعنی جستجو با رقبای جدیدی ازجمله مایکروسافت و OpenAI، خالق ChatGPT مواجه شده است. مدیران گوگل اخیراً در جلسه‌ای با اندوخته‌گذاران متعهد شدند که با موشکافی عملیات‌های خود، حوزه‌هایی که می‌توان از آن‌ها کسب درآمد کرد را شناسایی کنند و این چنین منابعی را برای اندوخته‌گذاری روی بزرگ‌ترین برتری‌های خود تعلق دهند.

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments