روزنامه اصولگرا: فوتبال ایران جای شفر نیست ؛ او حرفهایی خلاف امنیت ملی کشورمان زده و از براندازان حمایت کرده

فوتبال ایران جای شفر نیست ؛ او حرفهایی خلاف امنیت ملی کشورمان زده و از براندازان حمایتکرده » اصفهانیا


شفر، سرمربی اسبق استقلال سپس از جدایی از آبی‌پوشان پایتخت در برگشت به زاد گاه خود سخن‌هایی را علیه ایران زد که کاملاً برخلاف امنیت ملی سرزمین و در قبول جریانات برانداز و فتنه پیچیده رسانه‌ای سال قبل بر ضدایران اسلامی می بود. سخن‌هایی که می‌توان به راحتی آن‌ها را دخالت در امور داخلی سرزمین قلمداد کرد و حتی گوینده را پای میز محاکمه کشاند. شفر با گفتن آن سخن‌ها، آب به آسیاب دشمنان قسم‌خورده مردم ایران و کشورمان ریخت و علتشد حتی برخی ساده‌لوحان هم از سخن‌های او برداشت‌های غلط خودشان را بکنند.

اکنون سپس از یک‌سال از اتفاقات سال قبل، شفر و دخترش که آن روزها سودای ایران فرد دیگر را در سر می‌پروراندند تصمیم سفر مجدد به ایران اسلامی را دارند. در نگاه اول اشکار است که پیرمرد بیکار آلمانی نتوانسته برای خودش تیمی دست و پا کند. به این علت به اولین نظر جواب مثبت داده که طبیعی هم هست. او با توانایی‌ای که از فوتبال ایران دارد خوب می‌داند که می‌آید، پولش را می‌گیرد و در نهایت حتی می‌تواند شکایت هم بکند و به گمان زیادً باز هم برگردد و مشتی چرندیات علیه ایران و ایرانی و حالت حاکم بر سرزمین را به رسانه‌های معاند تحویل بدهد.

ادامه مطلب
پیام تبریک و قدردانی وزیر ورزش و جوانان از کاروان «فرزندان ایران»

اما این که باشگاه صنعت نفت چطور عمل به مذاکره با این برای مثالً مربی کرده و حتی در روبه رو اخطارها مقاومت می‌کند، جای سوال است. مدیرعامل این باشگاه مدعی است که مدرکی بابت عیب آن سخن‌ها از سوی شفر وجود ندارد و اصرار می‌کند که با شفر قرارداد امضا کند. قراردادی که مطابق شنیده‌ها انگارً مرحله های اولیه آن هم طی شده و تنها نهایی شدن آن مانده است. باشگاه صنعت آبادان یک باشگاه دولتی است که نمی‌تواند سر خود کاری انجام دهد. این باشگاه به طور قانونی باید قبل از عقد قرارداد با مربی یا حتی بازیکن خارجی برخی موارد را مراعات کند، قوانینی که یقیناً چندان جدی گرفته نمی‌بشود، اما مورد تازه در خصوص صنعت نفت و شفر دیگر بی‌مبالاتی را به حد اعلای خود رسانده است.

ادامه مطلب
عکس| رونمایی آدیداس از کیت نوستالژیک آرژانتین با وجود لیونل مسی

نوشته وقتی تأسفبارتر می‌بشود که فهمید باشیم اگر پیش‌قراردادی امضا شده باشد در صورت لغو آن از سوی صنعت نفت، این باشگاه باید به پیرمرد بیکار آلمانی خسارت هم بدهد. اینجاست که لزوم ورود نهادهای نظارتی و امنیتی زیاد تر از قبل حس می‌بشود. مدیرعامل صنعت نفت باید پاسخگوی نادرست خود باشد. باید جواب دهد چطور با فردی که علیه سرزمین سخن زده پای میز مذاکره نشسته و به خود اجازه داده با او قرارداد امضا کند. از این‌ها مهم‌تر این که اگر قرار باشد جریمه‌ای پرداخت بشود این پول باید از جیب خود مدیرعامل صنعت نفت پرداخت بشود و اینگونه نباشد که باز هم از بیت‌المال هزینه بشود.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
اصفهان ظرفیت بالایی برای گردشگری و تجارت دارد

تکلیف کاملاً اشکار است؛ شفر جایی در فوتبال ایران ندارد و اگر هم روزی سروکله‌اش این طرف‌ها اشکار شد قطعاً باید تحویل دادگاه داده بشود تا جواب دهد چطور به خود اجازه داده تا هر سخن مفتی را که دلش خواسته سپس از خوردن نان و نمک ایران و ایرانی بزند. مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان هم بهتر است به جای آسمان و ریسمان بافتن برای توجیه عمل غلط خود به فکر یک سرمربی کاربلد دیگر برای تیمش باشد و حواسش را زیاد تر از این جمع کند.

۲۳۳۰۲



منبع

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments