شرایط فروش سورن پلاس XU7P‌

شرایط فروش سورن پلاس XU7P‌ از سوی ایران ماشین اظهار شد + جدول دی ۱۴۰۲


ایران‌ماشین در واپسین روزهای دی‌ماه ۱۴۰۲، شرایط فروش سورن پلاس XU7P‌ را خبرداد. بر پایه رسم تازه ایران‌ماشین، شرایط فروش سورن پلاس XU7P‌ در قالب دو قسمت فروش سریع و پیش‌فروش به مشتریان اراعه شده است.

این چنین بخوانید: رانا پلاس در برابر سورن پلاس؛ رقابت سدان‌های گران‌تر از ۳۰۰ میلیون تومان ایران‌ماشین

متقاضیان ماشین سورن پلاس در قالب سامانه یکپارچه با برتری پاییز ۱۴۰۳، قادر به شرکت در این شرایط فروش می باشند. آن‌ها می‌توانند از بین دو گزینه تحویل سریع یا تحویل ماشین در آبان‌ماه ۱۴۰۳، یکی را انتخاب کنند. ایران‌ماشین برای فراخوان این گروه از مخاطبان،‌ برای آن‌ها پیامک خبر‌رسانی ارسال کرده است. متقاضیان به زمان ده روز زمان دارند تا به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌ماشین مراجعه کنند و ثبت‌نام خود را تکمیل نمایند.

شرایط فروش سورن پلاس XU7P‌ در دی‌ماه ۱۴۰۲:

ماشین قیمت مصوب رنگ‌های حاضر موعد تحویل
سورن پلاس XU7P‌ ۴,۵۹۱,۱۸۹,۳۳۶ سفید،‌ مشکی آبنوس ۹۰ روز کاری
ماشین پیش‌پرداخت رنگ‌های حاضر موعد تحویل
سورن پلاس XU7P‌ ۲,۲۹۵,۵۹۴,۰۰۰ سفید، مشکی، خاکستری،‌ آبی کبود آبان‌ماه ۱۴۰۳

شرایط پیش‌فروش سورن پلاس XU7P‌ فاقد سود مشارک و انصراف است،‌ ازاین‌رو سودی شامل حال مبلغ اراعه‌شده در قسمت پیش‌فروش نخواهد شد. این چنین تنوع این ماشین هم چنان مطلوب نیست؛ به این علت اگر مشتریان سورن پلاس XU7P‌ را در رنگ‌هایی همچون خاکستری و آبی بخواهند، بایستی در قسمت پیش‌فروش شرکت کنند. یقیناً به‌نظر نمی‌رسد که تعداد این گروه از مشتریان زیاد باشد و اکثر آن‌ها به تحویل زودهنگام ماشین با رنگ سفید یا مشکی علاقه بیشتری نشان خواهند داد.

ادامه مطلب
شرایط فروش سورن پلاس XU7P از سوی ایران ماشین اظهار شد + جدول آذرماه 1402
آخرین مطالب
شرایط فروش سورن پلاس XU7P‌ از سوی ایران ماشین اظهار شد + جدول دی ۱۴۰۲ ۷

سورن پلاس XU7P‌ نسخه تازه این ماشین است که در نیمه دوم سال ۱۴۰۲ به بازار ایران اراعه شده. این ماشین درحقیقت جانشین پژو پارس در سبد محصولات ایران‌ماشین خواهد می بود. انتظار داریم با توقف تشکیل پژو پارس در سال ۱۴۰۲، ظرفیت خط تشکیل ایران‌ماشین به سورن پلاس XU7P‌ تعلق یابد که در آن صورت ناظر اراعه مداوم این ماشین به بازار خواهیم می بود.



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments