شیائومی 14 اولترا احتمالاً دارای دوربین زیر نمایشگر خواهد بود

شیائومی ۱۴ اولترا به گمان زیادً دارای دوربین زیر نمایشگر خواهد می بود


از زمان معارفه شیائومی ۱۴ و ۱۴ پرو چند ماه می‌گذرد و مطابق شایعه ها، قرار است گوشی جدیدی از این سری با نام شیائومی ۱۴ اولترا نیز معارفه بشود که اخیراً تصاویری از آن انتشار شده می بود. اکنون در گزارش جدیدی حرف های‌شده که شیائومی ۱۴ اولترا امکان پذیر دارای دوربین زیر نمایشگر باشد.

بر پایه گزارش‌های منتشرشده، دو نسخه از شیائومی ۱۴ اولترا وجود خواهد داشت، نسخه با دوربین زیر نمایشگر و نسخه با دوربین سلفی معمولی. حرف های می‌بشود نسخه تجهیزبه دوربین استاندارد دارای نام رمزهای «aurora» و «aurorapro» است و نسخه با دوربین زیر نمایشگر نام رمز «Xiaomi Suiren» را دارد. مسئله دلنشین این که اخیراً دستگاهی با این نام در پایگاه‌داده گیک‌بنج با پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۳ مشاهده شده می بود.

در حالی که ابتدا به‌نظر می‌رسید که این گوشی شیائومی میکس ۵ آینده خواهد می بود، مطابق گزارش تازه، شیائومی ۱‌۴ اولترا است که در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به ترتیب امتیازات ۲۳۳۶ و ۶۸۳۷ را کسب کرده است.

ادامه مطلب
مشخصات کلیدی شیائومی 14 اولترا لو رفت

مشخصات احتمالی شیائومی ۱۴ اولترا

شیائومی ۱۴ اولترا به گمان زیادً دارای دوربین زیر نمایشگر خواهد می بود ۷

به‌همین ترتیب، بر پایه گزارش‌های قبلی، شیائومی ۱۴ اولترا دارای دوربین مهم ۵۰ مگاپیکسلی (سونی LYT 900 با OIS) با دیافراگم متغیر خواهد می بود. در کنار دوربین مهم، انتظار می‌رود تا یک لنز تله فوتو ۵۰ مگاپیکسلی، یک لنز پریسکوپ ۵۰ مگاپیکسلی دیگر و یک لنز فوق‌عریض ۵۰ مگاپیکسلی نیز وجود داشته باشد.

منفعت گیری از فریم تیتانیومی برای این دستگاه جزء دیگر اطلاعات آشکار‌شده آن محسوب می‌بشود. این چنین شایعاتی مبنی بر حمایتاز ربط ماهواره‌ای دو طرفه نیز وجود دارد و امکان پذیر این دستگاه با باتری ۵۱۸۰ میلی‌آمپر‌ساعتی با حمایتاز شارژ سیمی ۹۰ وات و شارژ بی‌سیم ۵۰ وات از راه برسد.

ادامه مطلب
این دست بیونیکی سیگنال‌های مغز را به حرکات دقیق تبدیل می‌کند + ویدیو

انتظار می‌رود تا شیائومی ۱۴ ا‌ولترا همراه با سری پد ۷ شیائومی در آوریل ۲۰۲۴ (فروردین-اردیبهشت) معارفه بشود.



منبع

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments