بحران تمام عیار در تیم ملی عربستان؛ اختلاف علنی مانچینی و ستاره‌های مغضوب

بحران همه عیار در تیم ملی عربستان؛ اختلاف علنی مانچینی و ستاره‌های مغضوب


در شرایطی که عربستان امشب باید نخستین دیدار خود در مرحله گروهی جام ملت های آسیا را روبه رو عمان را برگزار کند، شرایط فوتبال این سرزمین چندان دلنشین نیست و اختلافات بسیاری به چشم می خورد.

همه چیز از کنفرانس خبری روز قبل روبرتو مانچینی اغاز شد. او که پیش از این سه ستاره سرشناس فوتبال عربستان یعنی سلمان فرج(کاپیتان اول تیم ملی و الهلال)، نواف العقیدی(دروازه بان شماره یک النصر) و سلطان الغنام(دفاع راست سرشناس النصر) را از تیم ملی خط زده می بود، در کنفرانس خبری خود هم بیخیال این بازیکنان نشد و مستقیما درمورد دلایل عدم وجود آن ها در تیم ملی سخن بگویید کرد.

به گمان زیاد همه فکر می کردند مانچینی رو به اسایش و سیاست بیاورد اما این گونه نبوده است. مانچینی در خصوص حالت این سه بازیکن دیروز او گفت: این بازیکنان بودند که نمی‌خواستند به تیم ملی بپیوندند، نه من. سلمان الفرج در اردوی اول، فردی می بود که او گفت نمی‌خواهد در بازی‌های دوستانه شرکت کند. سلطان الغنام و نواف العقیدی هم به من انها گفتند که نمی‌خواهند به تیم ملی همراه شوند. بازیکنان نباید تصمیم بگیرند که بازی کنند یا نه. سلطان الغنام او گفت که از بازی در تیم ملی راضی نیست. نواف العقیدی نیز به من او گفت مشکلی برای وجود در تمرینات ندارد ولی سه روز پیش به مربی دروازه‌بانان او گفت که اگر در ترکیب مهم وجود نداشته باشد، نمی‌خواهد در اردوی تیم ملی بماند. هیچ‌کس نمی‌داند چه فردی بازی می‌کند، همه افرادی که به اینجا می‌آیند نماینده تیم ملی می باشند.

ادامه مطلب
عکس‌| علیرضا بیرانوند درخت کاشت! » اصفهانیا

این سخن بگویید ها اما آخر کار نبوده است چرا که بعد از کنفرانس مانچینی، هر سه بازیکنی که مورد خطاب او بودند، به سخن های او جواب دادند و آن را زیر سوال بردند. سلمان الفرج از چهره های قدیمی و سرشناس فوتبال عربستان به حساب می آید و اکنون یکی از مغضوبین مانچینی است، ضمن تشریح هر آنچه بین خود و سرمربی تیم گذشت، به تکذیب سخن بگویید های مانچینی پرداخت و از فدراسیون فوتبال عربستان خواست در این عرصه تحقیق به عمل بیاورد و نتیجه را به همه اظهار کند. او او گفت که به تصمیم سرمربی برای عدم دعوت از خود احترام می گذارد اما اجازه نمی دهد فردی حس وطن پرستی او را زیر سوال ببرد.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
خبر تازه وزارت جهادکشاورزی درمورد فروش دام زنده/ فروش گوسفند با کارت ملی حقیقت دارد؟

سلطان الغنام هم بعد از سخن بگویید های مانچینی اظهار کرد که به هیچ وجه برای این مربی شرط نگذاشته که حتما باید به گفتن بازیکن فیکس در ترکیب عربستان بازی کند بلکه از تمایل و علاقه اش برای بازی در تیم ملی حرف های که برای یک بازیکن حرفه ای امری طبیعی محسوب می بشود.

نواف العقیدی هم که آخرین خط خورده از این جمع است، صراحتا فرمود که سخنان مانچینی درست نیست. او در این خصوص او گفت که بعد از بازی دوستانه عربستان و لبنان که در تاریخ ۱۴ دی برگزار شد، تا وقتی که از فهرست تیم ملی خط خورد، هیچ صحبتی با مانچینی نداشته به این علت اظهارات این سرمربی غلط است. او روشنگری در خصوص اتفاقات تیم ملی را به سپس از آخر جام ملت ها موکول کرد.

ادامه مطلب
مقابل قهرمان امارات ۶ بازیکن را نداریم! » اصفهان امروز آنلاین

این بازیکنان، همه این اظهارات را در حساب های رسمی خود در شبکه اجتماعی X(توییتر) انجام دادند و هر سه در آخر موضع گیری های خود، برای تیم ملی عربستان در جام ملت ها آرزوی پیروزی کردند.

باید دید آیا سعودی ها درنهایت می تواننند نمایش خوبی از خود در جام به جای بگذارند یا این که این اختلاف ها و درگیری ها در تیم ملی علتمی بشود که یکی از دلنشین ترین تیم های جام، قربانی بشود و ناچار شوند زیاد سریع به خانه برگردند.

۲۵۴ ۲۵۱

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments