شمارش معکوس تا قرعه‌کشی بلو

شمارش معکوس تا قرعه‌کشی بلو


برای شرکت در قرعه‌کشی «دعوت رنگی» و بردن یکی از هفت وسپای رنگی بلو، تنها تا ساعت ۱۲ شب ۲۶ دی‌ماه ۱۴۰۲ زمان دارید. این کمپین که از ۱۱ آذر ماه امسال اغاز شده‌است، تا ۱۲ نیمه‌شب امشب ادامه دارد و شما می‌توانید تنها با دعوت موفق یک نفر به بلو، در این قرعه‌کشی شرکت کنید.

کافی است در بلو ثبت‌نام کرده باشید و کد دعوت اختصاصی‌تان را برای فردی که تا این مدت عضو بلو نشده‌ است ارسال کنید تا با کد دعوت شما عضو بلو بشود. فراموش نکنید فقط با یک دعوت موفق در قرعه‌کشی بزرگ بلو شرکت داده می‌شوید.

مراسم قرعه‌کشی دعوت رنگی بلو یک روز سپس از آخر مهلت شرکت در قرعه‌کشی یعنی ساعت ۲۰:۳۰ تا ۲۱:۳۰ روز ۲۷ دی‌ماه ۱۴۰۲ به طور زنده از صفحه اینستاگرام رسمی بلو و کانال آپارات بلو انجام می‌بشود تا هفت وسپای رنگی به هفت برنده تعلق بگیرد.

ادامه مطلب
گلکسی تب A9 یک قدم به معرفی نزدیک‌تر شد + مشخصات

قرعه‌کشی کمپین رنگی توسط دو مجری نام‌آشنا و هفت نفر از افراد پرچم‌دار دعوت موفق به بلو، که بیشترین تعداد دعوت موفق را در همه طول زمان فعالیت بلو داشته‌اند انجام می‌بشود.

در این مراسم هر کدام از هفت نفر به طور مجزا داخل جریان قرعه‌کشی خواهد شد و یک نفر را با ساز و کاری متفاوت از آنچه تا به حال انجام شده، به طور کاملا اتفاقی انتخاب می‌کنند. این چنین در همه طول مراسم، یک گروه موسیقی به طور زنده قرعه‌کشی را همراهی می‌کند.

ادامه مطلب
هوش مصنوعی اکنون می‌تواند به تشخیص اظهارات دروغین پشتیبانی کند

اگر تا این مدت یک نفر از دوستان خود را به بلو دعوت نکرده‌اید، دست بجنبانید! این آخرین ساعاتی است که می‌توانید زمان برنده شدن داشته باشید.



منبع

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments