تپسل فیچر تبلیغات ویدیویی همسان را به خدمات خود اضافه کرد

تپسل فیچر تبلیغات ویدیویی همسان را به خدمات خود اضافه کرد


تپسل اخیرا تبلیغات ویدیویی همسان را به گفتن یک فیچر تازه به سرویس‌های خود اضافه کرده است. تبلیغات ویدیویی همسان (Native Video Advertising) نوعی از تبلیغات است که در آن محتوای تبلیغاتی به طوری طراحی و اراعه می‌بشود که به طور طبیعی و بدون اخلال در توانایی کاربر، در محیط وب‌سایت یا اپلیکیشن قرار بگیرد. این نوع تبلیغات با مقصد تشکیل تعامل زیاد تر با کاربر و افت مقاومت او در برابر محتوای تبلیغاتی انجام می‌بشود.

این نوع از تبلیغات ویژگی‌های مختلفی دارند که تلاش کرده‌ایم در ادامه به آن‌ها اشاره کنیم:

  • انطباق با محتوا و طراحی سایت یا اپ: این تبلیغات به طوری طراحی خواهد شد که با ظاهر و حس کلی وبسایت یا اپلیکیشن همخوانی داشته باشند.
  • تمرکز بر توانایی کاربری: تبلیغات تلاش دارند تا حد امکان مزاحم توانایی کاربر نشوند و با محتوای دلنشین و مرتبط، دقت او را به خود جلب کنند.
  • اراعه محتوای دلنشین: بر خلاف تبلیغات سنتی که امکان پذیر تنها بر معارفه محصول یا خدمات تمرکز کنند، تبلیغات ویدیویی همسان تلاش می‌کنند تا محتوایی اراعه دهند که از نظر کاربر دلنشین باشد.
  • تلاش برای تشکیل تعامل: این نوع تبلیغات به جستوجو تشکیل تعامل با کاربر می باشند، به این معنی که کاربر بتواند با تبلیغ تعامل داشته باشد، برای مثالً با کلیک کردن روی آن، داخل صفحه فرد دیگر بشود یا اطلاعات بیشتری کسب کند.
ادامه مطلب
گفتگو با کارکنان آتش نشانی EPA و پاسخ به مشکلات کاری

در حقیقت منفعت گیری از تبلیغات ویدیویی همسان می‌تواند به شرکت‌ها پشتیبانی کند تا با تشکیل ربط بهتر و دلنشین‌تر با مخاطبان خود، تأثیر بیشتری در آن‌ها تشکیل کنند. این رویکرد مخصوصاً در دنیای امروز که کاربران به شدت در معرض انبوهی از تبلیغات قرار دارند، می‌تواند به پیروزی بیشتری منجر بشود. به همین علت است که تپسل اخیرا این فیچر را گسترش داده و به گفتن یک سرویس تازه دراختیار مشتریان خود قرار داده است.

«ملیکا ابراهیمی»، مدیر محصول در تپسل در رابطه با این خبر او گفت: «به طور کلی در صنعت تبلیغات دیجیتال یک سری تبلیغات همسان و یک سری تبلیغات ویدیویی وجود دارد و در تبلیغات همسان یک عکس به همراه یک تیتر و کال تو اکشن اضافه می‌بشود. در رابطه ویدیو ماجرا اندکی‌ متفاوت‌تر است و چیزی که نمایش داده می‌بشود، فقط ویدیو است؛ به طور مثال هنگامی روی سایت نماشا در حال تماشای یک ویدیو هستید در بین تماشای آن برای شما تبلیغات ویدیویی نمایش داده می‌بشود.»

ادامه مطلب
با قابلیت تازه واتس‌اپ می‌توانید جلسات خود را برنامه‌ریزی کنید
آخرین مطالب

او ادامه می‌دهد: «اما تبلیغات همسان ویدیویی، ترکیب هردوی این‌ها است. یعنی به طور همزمان از ویژگی‌های تبلیغات همسان و ویدیویی منفعت گیری می‌بشود. به این ترتیب که یک ویدیو با تیتر و دکمه کال تو اکشن روی سایت به طور مدام پخش می‌بشود؛ در این قسمت در حقیقت نیازی نیست که کاربر ویدیو را پخش کند و خودبه‌خود ویدیو در حال اجراست.»

به حرف های ابراهیمی این ویژگی علتمی‌بشود که محتوای ویدیویی تبلیغاتی خواه ناخواه در معرض دید کاربر قرار گرفته و آگاهی از برند را افزایش دهد.

ادامه مطلب
عید امسال، اولین عیدی رو از کیف پول من بگیر_اصفهانیا

مدیر محصول تپسل در ادامه این فیچر را برای مشتریانی که در تبلیغات خود به جستوجو آگاهی از برند، دریافت لید یا نصب می باشند، پیشنهاد کرد.



منبع

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments