حاضرم یحیی را به پرسپولیس برگردانم/برانکو انقدر مار خورده که افعی شده؛ با پول ایران نصف کرواسی را خرید!

حاضرم یحیی را به پرسپولیس برگردانم/برانکو انقدر مار خورده که افعی شده؛ با پول ایران نصف کرواسی را خرید!


به گزارش اتفاقات ایران و به نقل از خبرآنلاین؛ محمد مایلی‌کهن، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس و سرمربی اسبق تیم ملی در گفتگو با همشهری آنلاین درمورد تغییرات پرسپولیس و شرایط این روزهای فوتبال ایران سخن بگویید کرده است:

اول از پرسپولیس اغاز کنیم. چرا این تیم تا این مدت سرمربی ندارد؟
این قضیه در واقع به مدیریت باشگاه برمی‌گردد و یک مشکل مدیریتی محسوب می‌بشود. من قبلا هم حرف های‌ام برای مدیران عامل استقلال و پرسپولیس احترام قائل هستم ولی آقایان خطیر و درویش در واقع کارمندان ارشد باشگاه می باشند و صاحب این دو باشگاه نیستند. آن‌ها باید این چنین مسائلی را جمع و جور کنند. یقیناً معتقدم وزیر محترم ورزش آقای کیومرث هاشمی باید سریعتر در این مورد ورود کند چون به‌هرحال پرسپولیس یکی از اندوخته‌های مملکت محسوب می‌بشود و باید فکری به حال حالت سرمربی‌گری آن در اولین زمان ممکن بشود.

ادامه مطلب
فوتبال ایران جای شفر نیست ؛ او حرفهایی خلاف امنیت ملی کشورمان زده و از براندازان حمایتکرده » اصفهانیا

به نظرتان بهترین راه حل اکنون برای پرسپولیس چیست؟
به نظر من بهترین سرمربی برای پرسپولیس اکنون یحیی گل‌محمدی است. نتایجی که آقایحیی در این چند سال گرفت واقعا کم‌نظیر می بود و این قضیه مشخص می کند که کارکرد زیاد خوبی داشته است.

اما یحیی استعفا داد و رفت!
به باور من بهتر است گل‌محمدی را مجدد برگردانند و اگر واقعا کاری از دست من برمی‌آید، حاضرم خودم با آقا یحیی سخن بگویید کنم تا مجدد به پرسپولیس برگردد.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
عکس‌| قاتل استقلال و پرسپولیس، ناکام در جام ملت‌ها » اصفهانیا

برانکو ایوانکوویچ که گزینه اول سرمربی‌گری پرسپولیس اکنون محسوب می‌بشود، در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی عمان روبه رو عربستان به سوال خبرنگاران حوالی گمان حضورش در پرسپولیس عکس العمل نشان داد و او گفت اینجا جام ملت‌های آسیاست و فعلا در رابطه این مسابقات سخن بگویید می‌کنیم. تحلیل شما در این رابطه چیست؟
برانکو با این سخن نشان داد که تا این مدت نظر پرسپولیس را نه رد کرده و نه قبول کرده است. آقای برانکو مار خورده و افعی شده است؛ برانکو با پولی که در فوتبال ایران درآورد، الان نصف کرواسی را خریده است! برادرش هم ایران آمد و پول درآورد. بنده خدا برادر برانکو که اصلا توپ را نمی‌شناخت اما به ایران آمد و قرارداد بست و به نان و نوایی رسید!

برسیم به جام ملت‌ها. بازی اول را بردیم ولی برخی کارشناسان نسبت به شرایط ساختار دفاعی تیم ملی دلواپس می باشند.
اولا این را بگویم که من همیشه حمایتکننده تیم ملی کشورم هستم. اصلا برایم مهم نیست در چه مقطعی چه فردی هدایت تیم ملی را بر مسئولیت دارد بلکه آن‌چه برایم بسیار اهمیت برداشت می‌بشود، پیروزی این تیم و خوشحالی مردم است. قطعا از پیروزی تیم ملی خوشحال شدم و حتماً هنگامی تیمی ۴ گل می‌زند یعنی این‌که فوتبال خوبی بازی کرده است. در رابطه فلسطین این مسئله را باید متذکر شد که این تیم اصلا ضعیف نبوده است و اتفاقا محکم و خشن فوتبال بازی می‌کرد. حوالی ساختار دفاعی هم ترجیح می‌دهم حرفی نزنم و برای تیم ملی تحت هر شرایطی آرزوی پیروزی دارم.

ادامه مطلب
عکس| هدیه ولنتاین ویکتوریا به دیوید بکهام » اصفهانیا

به نظرتان به فینال می‌رسیم؟
ببین! کار سختی است اما چیزی که فوتبال را از همه ورزش‌ها نزدیک می‌کند، غیرقابل پیش‌بینی بودن آن است. مسابقات از روز اول نشان داد که همه تیم‌ها خوب می باشند. حتی تیم‌هایی که ناکامی خورده‌اند هم نمایش خوبی اراعه کرده‌اند.

و به گفتن سوال آخر؛ از شکایت امیر قلعه‌نویی تبرئه شدید.
من بعد از این‌که نامه احضاریه آمد، خودم همه کارهایم را جستوجو کردم و وکیل هم نگرفتم. رفتم و همه سخن‌هایی که در مصاحبه‌هایم حرف های بودم را تایید کردم. نه پارتی داشتم و نه فردی سفارشم را کرده می بود. سخن‌هایم را صادقانه بر زبان آوردم.

۲۵۸ ۲۵۸

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید



منبع

ادامه مطلب
عکس| تصاویر ورزشگاه جذابی که بازی ایران و روسیه را میزبانی می‌کند

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments