سری گلکسی S23 و گوشی‌های قدیمی‌تر 7 سال به‌روزرسانی را دریافت نمی‌کنند

سری گلکسی S23 و تلفنهای قدیمی‌تر ۷ سال به‌روزرسانی را دریافت نمی‌کنند


شایعاتی انتشار شده بودند مبتنی بر این که سری گلکسی S24 اولین تلفنهای سامسونگ خواهد می بود که برای هفت سال اندروید، رابط کاربری One UI و به‌روزرسانی‌های امنیتی را دریافت می‌کند. این شرکت در اتفاقات گوگل آنپکد این نوشته را قبول کرد. اکنون سامسونگ اظهار کرده که سری گلکسی S23 یا تلفنهای قدیمی‌تر این چنین به‌روزرسانی‌هایی را دریافت نمی‌کنند و به‌روزرسانی هفت‌ساله با سری گلکسی S24 اغاز می‌بشود.

بر پایه گزارشی تازه، سامسونگ تنها تلفنهای سری S24 و به گمان زیادً پرچمدارهای آینده گلکسی را تا هفت سال حمایتنرم‌افزاری می‌کند و تلفنهای قدیمی‌تر مشمول این نوشته نمی‌شوند. یقیناً این کار باتوجه به سیاست‌های فروش سامسونگ چندان شگفتی‌آور نیست.

به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری جدیدتر تنها در سری گلکسی S24

سری گلکسی S23 و تلفنهای قدیمی‌تر ۷ سال به‌روزرسانی را دریافت نمی‌کنند ۷

درحالی که گوگل توانست هفت سال به‌روزرسانی را برای آخرین تلفنهای پیکسل خود اراعه دهد، سامسونگ به گمان زیادً به علت تعداد تلفنهایی که در سال می‌فروشد، مایل به انجام این چنین کاری برای همه تلفنهای خود نیست. چرا که سامسونگ زیاد تر از گوگل به فروش سخت‌افزاری و گوشی خود وابسته است، تا دارندگان تلفنهای قدیمی‌تر بعد از چند سال به سمت خرید گوشی‌ جدیدتری بروند.

ادامه مطلب
کوالکام و مدیاتک از لیتوگرافی 3 نانومتری TSMC و نه سامسونگ منفعت گیری خواهند کرد

یقیناً امکان پذیر سامسونگ در آینده این سیاست خود را تحول دهد. اکنون، تلفنهای گلکسی‌ که پیش از سال ۲۰۲۴ اراعه شده‌اند تنها تا ۴ سال به‌روزرسانی سیستم‌ عامل و رابط کاربری را دریافت خواهند کرد.

گلکسی زد فولد ۵، زد فلیپ ۵، گلکسی S23 FE، گلکسی S23، گلکسی S23 پلاس، گلکسی S23 اولترا و گلکسی تب S9 در ماه‌های آینده به گمان زیادً رابط کاربری One UI 6.1 را دریافت می‌کنند. One UI 6.1 دارای ویژگی‌های تازه شگفت‌انگیزی است، اما برخی از آن‌ها امکان پذیر در انحصار سری گلکسی S24 باقی بمانند.

ادامه مطلب
ممنوعیت منفعت گیری از فیلترشکن‌ها مخاطب عمومی ندارد

اسپانسر این اتفاقات دیجیاتو، دی‌جی‌لند است؛ دی‌جی‌لند، خرید اینترنتی کالای دیجیتال



منبع

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments