مربی اسپانیایی گزینه اول پرسپولیس؛ شانس بالای قهرمان چین برای حضور در تهران

مربی اسپانیایی گزینه اول پرسپولیس؛ شانس بالای قهرمان چین برای وجود در تهران


در حالی‌که رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس حرف های می بود تا آخر هفته قبل سرمربی تازه را معارفه خواهند کرد اما کاملا آشکار می بود که داستان انتخاب جانشین یحیی گل‌محمدی زیاد پیچیده‌تر از این‌ها خواهد می بود.

پرسپولیس بعد از فسخ قرارداد یحیی گل‌محمدی اظهار کرده می بود که برانکو ایوانکوویچ گزینه اول و مهم هدایت پرسپولیس است اما باتوجه به این که برانکو دچار رقابت‌های جام ملت‌های آسیاست اشکار می بود که راضی کردن او کار زیاد سختی است و درحالی‌که برای نشان دادن حسن نیت، جریمه دیرکرد مالیات او نیز پرداخت شده می بود اما برانکو برای دومین‌بار به نظر مدیران این باشگاه جواب منفی داد.

پرسپولیس بعد از اظهار خبر منتفی شدن وجود برانکو خبرداد در فاز دوم برنامه انتخاب سرمربی، ۱۰ گزینه کارنامه‌دار را در نظر دارد و پروسه انتخاب سرمربی خارجی را پیش می‌برند.

ادامه مطلب
عکس| بمب پرسپولیس رسما ترکید » اصفهانیا

حال پیگیری‌ها مشخص می کند خاویر پریرا، سرمربی سرشناس اسپانیایی که در روزهای قبل نیز نامش حوالی پرسپولیس شنیده می‌شد به گزینه اول نیمکت قرمزها بدل شده است.

این سرمربی ۵۷ ساله اسپانیایی، فصل پیش سرمربی تیم شانگ‌های پورت چین می بود و موفق شد با این تیم گفتن قهرمانی سوپرلیگ چین را به دست بیاورد.

پریرا سابقه خوبی هم در عرصه مربیگری دارد و روی نیمکت تیم‌های بزرگی همانند لوانته، فولام، واتفورد، وایادولید، آلاوز و … را به‌گفتن سرمربی و دستیار در کارنامه دارد. حال باید دید مذاکرات پرسپولیس با خاویر پریرا که اکنون به گزینه اول آنها تبدیل شده به کجا خواهد رسید.

ادامه مطلب
عکس‌| بیرانوند، هادی چوپان و خواهران منصوریان در لیست شاکیان کوروش کمپانی

۲۵۸ ۲۵۸



منبع

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments