فغانی و بنیادی‌فر همزمان برای برانکو!

فغانی و بنیادی‌فر همزمان برای برانکو! » اصفهانیا


به گزارش اتفاقات ایران و به نقل از خبرآنلاین؛ به نقل از افتاب وطن موعود بنیادی‌فر بعد از این که در دو مسابقه جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ بین تیم‌های ملی «ژاپن – ویتنام» و «استرالیا – سوریه» به‌گفتن داور چهارم فعالیت داشت، اکنون برای نخستین‌بار در این رقابت‌ها برای قضاوت بازی انتخاب شده است.

این داور ۳۸ ساله بعد از وجود دو بازی مورد اشاره که داور چهارم می بود، اکنون بنابر اظهار کنفدراسیون فوتبال آسیا باید دیدار حساس تیم‌های ملی عمان و تایلند در گروه F را قضاوت کند؛ مسابقه‌ای که از ساعت ۱۸ روز یکشنبه در ورزشگاه الجنوب الوکره اغاز خواهد شد.

موعود بنیادی‌فر را در این بازی، سعید قاسمی و علیرضا ایلدروم به‌گفتن پشتیبانی داوران اول و دوم همراهی خواهند کرد تا آنها نیز نخستین قضاوت خود در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ را توانایی کنند.

ادامه مطلب
عکس‌| کلینزمن اخراج شد؛ عکس العمل دلنشین مرد آلمانی به جدایی از کره‌جنوبی

اما مسئله مهم دیگر در تیم قضاوت این مسابقه، وجود علیرضا فغانی به‌گفتن داور چهارم است که جذابیت‌های این بازی را دو چندان می‌کند، چراکه برانکو ایوانکوویچ، سرمربی عمان نیز در کنار خط وجود دارد و مجدد تقابل آنها شکل می‌گیرد.

فغانی دیدار افتتاحیه جام ملت‌های آسیا بین تیم‌های ملی قطر و لبنان را برعهده داشت که قضاوت خوبی بر جای گذاشت و اکنون باید در جدال حساس شاگردان برانکو روبه رو تایلند و در وجود یک تیم قضاوت از ایران، داور چهارم باشد.

ادامه مطلب
روایت ترسناک از روزی که عابدزاده سکته کرد! » اصفهانیا

شاگردان برانکو در نخستین دیدارشان در جام ملت‌ها بازی نزدیکی روبه رو عربستان اراعه کردند و در لحظات پایانی با نتیجه دو بر یک ناکامی خوردند ولی در سمت روبه رو تایلند به برتری دو بر صفر برابر قرقیزستان رسید تا شرایط خوبی برای صعود داشته باشد.

۲۵۷ ۲۵۱



منبع

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments