ماجرای توقیف فیلمی با بازی ریحانه پارسا چیست؟

ماجرای توقیف فیلمی با بازی ریحانه پارسا چیست؟ » اصفهانیا


به گزارش اتفاقات ایران و به نقل از خبرآنلاین، مرتضی با لیاقت تهیه کننده فیلم سینمایی «هاوایی» در او گفت و گویی با برنامه «بسته پیشنهادی» درمورد حالت این فیلم و این که اکران است یا توقیف در توضیحاتی فرمود: این فیلم در اکران با اقبال خوبی هم روبه رو شد از برخی گله دارم و پیگیری می کنم ولی درمورد فیلم بگویم که روال آن زیاد مثبت است. فیلم را به هیچ وجه پایین نیاوردند چون برخی انها گفتند فیلم پایین کشیده شده است تا اصلاح بشود اما اینگونه نبوده است.

با لیاقت اضافه کرد: از آقایان محمد خراعی، روح الله سهرابی و حبیب ایل بیگی مسئولان سینمایی ممنونم که پای فیلم ایستادند، اصلاحاتی دادند که انجام شد و مجدد فیلم را اکران کردیم.

وی درمورد کم و کیف اصلاحات فیلم گفت: اصلاحات داخل شده به فیلم زیاد جزیی می بود که بلافاصله هم در سراسر ایران انجام شد و اکران ادامه اشکار کرد. درواقع فیلم از دور اکران خارج نشد.

ادامه مطلب
«شور عاشقی» به مرحله های فنی رسید/ رونمایی از اولین تصاویر » اصفهانیا

با لیاقت تصریح کرد: فیلم محصول سال ۹۸ است و امسال اکران شد، اصلاحات هم چند کلمه می بود که هیچ گونه اثری بر ساختار فیلم نداشت.

این تهیه کننده اظهار کرد: مسئولان سینمایی پشتیبانی کردند و فیلم اکران شد وگرنه تا این مدت هم سپس از این چند سال چشم به راه می ماند. داستان فیلم درمورد خروج از سرزمین است که به طنز کشیده شده است و زیاد هم اموزنده است.

برنامه «بسته پیشنهادی» با اجرای مژده لواسانی و تهیه کنندگی الهه بهبودی پنجشنبه و جمعه شب ها ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه دو سیما پخش می بشود.

ادامه مطلب
اختتامیه جشن مهر سینمای ایران با حضور اهالی سینما و وزیر فرهنگ برگزار شد

۲۴۵۲۴۵



منبع

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments