اولین واکنش برانکو به مذاکرات با پرسپولیس در قطر

اولین عکس العمل برانکو به مذاکرات با پرسپولیس در قطر » اصفهانیا


به گزارش اتفاقات ایران و به نقل از خبرآنلاین؛ بعد از جدایی یحیی گل محمدی از هدایت تیم فوتبال پرسپولیس، مدیران این باشگاه مذاکرات خود را با برانکو ایوانکوویچ سرمربی حال حاضر تیم ملی عمان برای هدایت تیم خود اغاز کردند.

در همین حال برانکو ایوانکوویچ امروز شنبه در نشست خبری پیش از دیدار با تایلند در خصوص مذاکره با باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: جلسه من با مسئولان باشگاه ایرانی کاملاً دوستانه و برای ادای احترام می بود. ما یک فنجان قهوه خوردیم و درمورد قرارداد سخن بگویید نکردیم. من تا آخر ماه آینده (آخر فوریه ۲۰۲۴) با فدراسیون فوتبال عمان قرارداد دارم. تمرکز من اکنون روی اراعه بهترین بازی‌ها و کسب بهترین نتایج در جام ملت‌های آسیاست.

این در حالی است که رسانه باشگاه پرسپولیس چند روز پیش خبرداد که برانکو در جواب به خواست رضا درویش (مدیرعامل پرسپولیس) برای هدایت این تیم، جواب رد داده و اظهار کرده در شرایط جاری نمی‌تواند مسئولیت دار این تیم بشود.

ادامه مطلب
تاریخ روز ازدواج ۱۴۰۳

پرسپولیسی‌ها تا این مدت سرمربی تیم خود را معارفه نکرده اند و تمرینات این تیم زیر نظر اوسمار ویرا دستیار برزیلی گل محمدی در جریان است و اعضای این تیم طی روزهای آینده برای برپایی اردو تمرینی راهی سرزمین امارات خواهند شد.

۲۵۸ ۲۵۸



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments