خرید جنجالی پرسپولیس در یک‌قدمی جدایی زودهنگام » اصفهان امروز آنلاین

خرید جنجالی پرسپولیس در یک‌قدمی جدایی زودهنگام » اصفهانیا


به گزارش اتفاقات ایران و به نقل از خبرآنلاین؛ پرسپولیس طی سالیان تازه همه توان خود را روی جذب مهاجم خارجی قرار داده و هر بار هم دست خالی بازار را ترک کرده است. سرنوشت مهاجمان خارجی جذب‌شده سرخ‌ها طی سالیان تازه هم با آمار و کارنامه موفقی همراه نبوده است. نه بودیمیر، نه استوکس و نه یقیناً لوکادیا و اکنون نبیل باهویی!

هر کدام از آنها یا به دلایل فنی و یا انضباطی در نهایت از این تیم جدا شدند و بزرگترین نقطه ضعف سرخ‌ها طی فصول تازه، به آرزوی چندین ساله هواداران این تیم برای انتقال یک مهاجم با نمایش یکنواخت و گلزن همراه بوده است.

به گزارش افتاب وطن، آخرین بازیکنی که قرار است این سیاهه را تکمیل کند نبیل باهویی است. مهاجم سوئدی و جنجالی سرخ‌ها؛ چرا جنجالی؟ چون مهاجمی می بود که از همان ابتدا با مخالفت کادرفنی زمان (یحیی گل‌محمدی) همراه شد و با مسئولیت رضا درویش قراردادش را به امضا رساند و پیراهن سرخ‌ها را بر تن کرد.

ادامه مطلب
عکس‌| ملاقات خبرساز رونالدو و بن‌سلمان؛ وعده بزرگ ولیعهد عربستان!

موضوعی که علتشد در اتفاقی شگفت یحیی گل‌محمدی در این خصوص عکس العمل رسمی داشته باشد و حتی علیه مدیریت باشگاه در این خصوص و انتقالی بدون خواست وی، موضع بگیرد.

نبیل اما آن مهاجمی نبوده است که سرخ‌ها به جستوجو او بودند. بازیکنی که نیم فصل حضورش در پرسپولیس را با تنها یک گل زده و صدمه دیدن‌های پیاپی به آخر رساند و اکنون نیز حرف های می‌بشود به خط آخر با این تیم رسیده است. احتمالا اگر سرخ‌ها تا این لحظه نیز برای اظهار رسمی این نوشته تاخیر داشته‌اند، انتظاری بوده که امید آنها را به معاوضه ختم کرده می بود و یقیناً تلاش برای رسیدن به راهی برای آخر همکاری با کمترین خسارت.

ادامه مطلب
به این بازیکن استقلال گفتند چک را برگشت نزند! » اصفهان امروز آنلاین

نبیل باهویی مهاجم سوئدی که بزرگترین افتخار خود را هم‌تیمی بودن با زلاتان ایبراهیموویچ در صفحه شخصی‌اش به اشتراک گذاشته، اکنون باید در انتظار مرحله های پایانی توافق برای آخر همکاری با پرسپولیس باشد. اتفاقی که علتخواهد شد یک جای خالی دیگر در لیست این تیم شکل گیرد.

در این رابطه حرف های می‌بشود پرسپولیس که سهمیه خارجی‌اش اکنون با وجود وحدت حنانوف، شهاب زاهدی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، نبیل باهویی و عبدالکریم حسن اشغال شده، طی توافق با این مهاجم سوئدی به جستوجو گزینه فرد دیگر خواهد می بود و به این ترتیب مهاجم ۲۷۰هزار دلاری سرخ‌ها با تنها یک گل زده، پیراهن شماره ۷۰ را از تن خارج خواهد کرد. پیراهنی که پیش از این بر تن علی علیپور و شهریار مغانلو می بود.

۲۵۸ ۲۵۸

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید



منبع

ادامه مطلب
این بهترین تصمیم در بهترین زمان است! » اصفهانیا

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments