با قلعه‌نویی مشکل دارم اما دعا می‌کنم تیم‌ملی موفق باشد

با قلعه‌نویی مشکل دارم اما دعا می‌کنم تیم‌ملی موفق باشد » اصفهانیا


به گزارش اتفاقات ایران و به نقل از خبرآنلاین؛ محمد مایلی کهن، درمورد کارکرد تیم ملی در دو بازی اول و پیش‌بینی خود درمورد ادامه مسیر تیم در جام ملت های آسیا توضیحاتی اراعه کرد.

محمد مایلی کهن گفت: «یکی از جذابیت‌های فوتبال این است که بعضی اوقات نتیجه به طوری رقم می‌خورد که عکس پیش بینی ماست. یک حقیقت در فوتبال وجود دارد؛ این که تیم‌های قوی، حتما پیروز زمین نیستند. بعضی اوقات نتیجه به سود تیم‌های ضعیف‌تر است.»

او گفت: «تیم ملی ما در بازی اول با فلسطین ۴ گل زد و اگر نگویم صددرصد، اما هشتاد درصد خوب بازی کرد. در بازی دوم دیدیم که علیرغم برد در بازی اول، ترکیب تیم با یک تحول ۵۰ درصدی روبه رو شد و این تحول و ترکیب ناهمگن در بازی ایران روبه رو هنگ کنگ، تبدیل ضعیف‌تر شدن کارکرد تیم ما شد.»

ادامه مطلب
عکس| رونمایی از مدل موی خاص ستاره استقلالی کنار همسرش » اصفهانیا

مایلی کهن در عین حال اضافه کرد: «خدا را شکر ما الان شش امتیاز داریم و صعودمان به مرحله بعدی قطعی است اما در مرحله یک هشتم و یک چهارم اگر باهوش بالا عمل نکنیم، امکان پذیر زیان کنیم. علیرغم وجود اختلافات بین من و سرمربی تیم ملی، من تیم ملی کشورم را دوست دارم و آرزو می‌کنم که با وجود همه مشکلات، همیشه موفق باشد.»
مایلی کهن در ادامه او گفت: «این روزها تماشای مسابقات فوتبال برای برخی از مردم همانند نان شب واجب است. شرایط همانند زمان ما نیست که می‌انها گفتند بازی فوتبال حرام است و چرا ۲۲ نفر به جستوجو یک توپ می‌دوند… فوتبال فراتر از یک ورزش است و مقدار علاقه‌مندانش در دنیا زیاد زیاد شده است.»

آخرین مطالب
ادامه مطلب
پنالتی پرسپولیس در سیرجان سوخت! » اصفهانیا

وی اصرار کرد: «چندین دفعه این را عرض کرده‌ام که این ورزش تبدیل به یک صنعت سود ده شده‌است و زیان و زیانی ندارد. به همین خاطر، کشورها و دولت‌ها این رشته ورزشی را اختصاصی‌تر از دیگر ورزش‌ها می‌دانند.»
سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال درمورد اهمیت تماشای فوتبال و تاثییر بردهای تیم ملی بر جامعه به علاقه خاص مردم به تیم ملی با وجود مشکلات سرزمین اشاره کرد و او گفت: «علیرغم وجود انتقادات و اختلاف نظرهای مردم با برخی از مسئولان سرزمین و این که بعضی اوقات هم شنیده‌ایم که حرف های شده ما این تیم ملی را قبول نداریم، اما از نظر من همه مردم از ته دلشان می‌خواهند که تیم ملی کشورشان موفق باشد و در مسابقات گوناگون، افتخار آفرینی کند. پیروزی تیم ملی کشورمان دلیلی می‌بشود که مردم برای زمان کوتاهی، غم و ناراحتی‌های مشترک ناشی از مشکلات اجتماعی و اقتصادی را فراموش کنند.»
وی در خصوص افزایش مقدار پخش بازی‌های زنده فوتبال در پلتفرم‌ها و سایت‌های گوناگون نیز او گفت: «سانسورهای تلویزیون بعضی اوقات آزاردهنده است. یقیناً که فکر میکنم پلتفرم‌های آنلاین نیز سانسورهای خودشان را دارند اما به طوری اعمال می‌بشود که مخاطب را راضی نگه دارد. امیدوارم پخش برنامه‌ها و مسابقات ورزشی به طوری انجام بشود که ضمن احترام به مخاطب، از حقیقت بازی و شوق آن کاسته نشود. در این مسیر، پلتفرم‌های خصوصی همانند آپارات هم با داشتن امکانات خوبی همانند پخش بازی با گزارشگر مهم و یا گزارشگران گوناگون و تحلیل اختصاصی بازی‌ها، بستری برای سرگرمی مردم فراهم کرده‌اند که می‌تواند مخاطب را راضی‌تر نگه دارد.»

ادامه مطلب
عکس‌| تفریح بکام و دخترش در نیویورک؛ شباهت باورنکردنی هارپر به پدرش!



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments