سونی قرارداد 10 میلیارد دلاری خرید شرکت Zee Entertainment را فسخ کرد

سونی قرارداد ۱۰ میلیارد دلاری خرید شرکت Zee Entertainment را فسخ کرد


سونی امروز در بیانیه‌ای خبرداد که نامه فسخ قرارداد ۱۰ میلیارد دلاری خرید شرکت رسانه‌ای Zee Entertainment را برای این کمپانی هندی ارسال کرده است. غول ژاپنی می‌گوید از این که فرد روبه رو نتوانسته به تعهدات خود عمل کند، زیاد نومید شده است و ازاین‌رو این خرید وفروش را لغو می‌کند.

به‌گزارش رویترز، قراردادی که بیشتر از دو سال پیش بین این دو شرکت حاصل شده می بود تا شاخه رسانه‌ای سونی در هند را با Zee Entertainment ادغام کند، اکنون لغو شده است. این شرکت ژاپنی می‌گوید گفتگوهایی با فرد روبه رو داشته تا مهلت تکمیل قرارداد را به تعویق بیندازد، اما به توافقی در این عرصه نیز نرسیده است.

سونی در بیانیه امروز خود دقیقاً نگفته است که طرف هندی به کدام‌یک از تعهدات خود عمل نکرده که جهت لغو این قرارداد شده است. Zee هم تا این مدت چیزی در این خصوص اظهار نکرده و واکنشی به این گزارش نشان نداده است.

ادامه مطلب
هند برای پیش‌بینی مشکلاتهای آب‌وهوایی از هوش مصنوعی پشتیبانی می‌گیرد

لغو قرارداد ادغام Zee در شاخه رسانه‌ای سونی در هند

سونی قرارداد ۱۰ میلیارد دلاری خرید شرکت Zee Entertainment را فسخ کرد ۷

این شرکت هندی جمعه همین هفته حرف های می بود که متعهد به تکمیل این قرارداد است و با حسن نیت به همکاری با سونی در این عرصه ادامه خواهد داد. این شرکت در نظر داشت که ضرب‌الأجل تکمیل قرارداد را به تاریخی دیگر موکول کند.

منبع های آگاه می‌گویند شرکت Sony Pictures Networks India که کنترل آن به‌طور کامل در دست غول ژاپنی است، در تلاش می بود تا «پونیت گوئنکا»، مدیرعامل Zee را از سمت خود برکنار کند و خودش کنترل این کسب‌وکار را در دست بگیرد. گوئنگا انگارً ماه‌ها با این خواست مبارزه کرده می بود اما در نهایت رسانه‌های داخلی از گمان توافق او با شرایط پیشنهادی خبر دادند.

ادامه مطلب
تولید موتور W12 بنتلی سال آینده متوقف خواهد شد

سونی این چنین از Zee خواسته می بود تا شرایط مالی خود را که در فصول تازه تعریف چندانی نداشته است، بهتر کند. این دو شرکت در ۲۵ سال قبل نقش مهمی در صنعت تلویزیون هند داشته‌اند و سرویس‌های استریمی همانند Zee5 و SonyLiv را در اختیار دارند.



منبع

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments