کاپیتان پرسپولیس ممنوع‌الخروج شد! » اصفهان امروز آنلاین

کاپیتان پرسپولیس ممنوع‌الخروج شد! » اصفهانیا


به گزارش اتفاقات ایران و به نقل از خبرآنلاین؛ پرسپولیس سپس از پنج سال طلسم اردوی خارجی‌اش را شکسته و قرار است با هماهنگی‌های صورت گرفته روز پنج شنبه راهی امارات بشود.

این در حالیست که تا این مدت سرخ‌ها موفق به انتخاب سرمربی خود نشده‌اند و تلاش این باشگاه برای انتخاب گزینه واجد شرایط ادامه دارد.

به گزارش افتاب وطن، اما این تنها مشکل پرسپولیس برای وجود در اردوی امارات نخواهد می بود؛ پیگیری‌ها مشخص می کند که این تیم پیش از سفر به امارات و در شرایطی که در حال جمع آوری پاسپورت‌ها برای وجود در این سرزمین است، با مشکل ممنوع الخروجی چند بازیکن خود روبه رو است.

یکی از این بازیکنان امید عالیشاه کاپیتان اول سرخ‌ها است. مشکل ممنوع الخروجی عالیشاه مربوط به قضیه مالی و برگشت خوردن یکی از چک‌هایش است. کاپیتان پرسپولیس که روی حساب وعده باشگاه برای پرداخت مطالبات چک کشیده می بود، با عدم پرداخت آن اکنون با دردسر روبه رو شده و به گمان زیاد قادر به همراهی این تیم در سفر به امارات نخواهد شد.

ادامه مطلب
عکس| بازیگر زن مشهور تماشاگر اختصاصی کامبک آبی‌ها » اصفهانیا
آخرین مطالب

برخی از بازیکنان پرسپولیس یقیناً از فصل قبل بخشی از مطالبات خود را دریافت نکرده‌اند و حساب خالی باشگاه در این روزها نیز نگرانی بزرگی برای آنها شکل داده است. اما احتمالا این بدترین اتفاق برای عالیشاه باشد که در روزهایی که این تیم سرمربی خود را نیز تا این مدت اشکار نکرده، کاپیتانش را نیز در اردوی امارات به همراه نداشته باشد.

۲۵۸ ۲۵۸



منبع

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

ادامه مطلب
لیگ تا اطلاع ثانوی تعطیل! » اصفهان امروز آنلاین

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments