1979471

ترکیب احتمالی تیم ملی روبه رو امارات/هجومی برای ۹ امتیازی شدن » اصفهانیا


تیم ملی فوتبال ایران بعد از کسب دو پیروزی متوالی روبه رو تیم‌های فلسطین و هنگ‌کنگ، صعودش به دور یک‌هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ را قطعی کرد و در حالی از ساعت ۱۸:۳۰ امشب در ورزشگاه اجوکیشن‌سیتی الریان به مصاف تیم چهار امتیازی امارات خواهد رفت که در صورت تساوی هم صدرنشین گروه C خواهد شد، اما امیر قلعه‌نویی به جستوجو سومین برد متوالی و نمایش مقتدرانه فرد دیگر از تیمش است.

ملی پوشان فوتبال ایران در دو دیدار قبل جام ملت‌های آسیا ۵ گل به ثمر رساندند و امشب هم بدون شک به جستوجو نمایش با لیاقت برابر امارات می باشند و دور از انتظار به نظر می‌رسد بخواهند ناکامی بخورند و مسیرشان را در مرحله حذفی تحول بدهند تا تقابل احتمالی با کره جنوبی یا ژاپن را نداشته باشند.

ادامه مطلب
عکس| تبریک تولد به سبک خوشحالی کنعانی‌زادگان » اصفهانیا

انچه که پیش‌بینی می‌بشود، امیر قلعه‌نویی بهترین نفراتش را روبه رو امارات به کار می‌گیرد و به همین منظور به گمان زیاد مجدد علیرضا بیرانوند درون دروازه خواهد می بود و تلاش دارد برای دومین بازی پیاپی کلین‌شیت کند.

سید مجید حسینی در دیدار قبل روبه رو هنگ کنگ در ترکیب می بود، اما اکنون صدمه دیدن اشکار کرده و امشب برابر امارات غایب است، اما شجاع خلیل‌زاده دیروز همراه با بازیکنان تمرین انجام داده و دور از انتظار نیست بتواند مجدد به ترکیب برگردد؛ یقیناً در صورت عدم منفعت گیری از شجاع، روزبه چشمی مهره در دسترس قلعه‌نویی است که می‌تواند همانند بازی قبل مجدد در همین پست به کار گرفته بشود.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
عکس‌| قاتل استقلال و پرسپولیس، ناکام در جام ملت‌ها » اصفهانیا

محمدحسین کنعانی‌زادگان تنها مهره دفاع میانی ایران بوده که هر دو مسابقه قبل را به طور کامل وجود داشته و امشب هم برابر امارات یکی از ۱۱ نفر مهم است که در کنار شجاع خلیل‌زاده یا روزبه چشمی بازی می‌کند.

رامین رضاییان در نخستین بازی جام ملت‌ها روبه رو فلسطین از دقیقه ۸۱ به جای صادق محرمی به زمین آمد و برابر هنگ کنگ هم به طور کامل در مسابقه می بود که امشب هم به گمان زیاد جزو ۱۱ نفر مهم باشد و در سمت چپ هم پیش‌بینی می‌بشود احسان حاج‌صفی بعد از یک وجود ثابت و یک بازی تعویضی، مجدد به ترکیب برگردد و برابر امارات کاپیتان ایران باشد.

سعید عزت‌اللهی در دیدار قبل روبه رو هنگ کنگ وجود تعویضی در زمین داشت، اما قابل پیش‌بینی است که او هم مجدد به ترکیب برگردد و امشب در پست هافبک دفاعی برای ایران برابر امارات بازی کند.

ادامه مطلب
دعوا تند سرمربی تیم ملی؛ خائن نباشیم! » اصفهانیا

سامان قدوس همانند همیشه مورد مطمعن امیر قلعه‌نویی است و حتی اگر بازی برای ایران تشریفاتی هم باشد، دور از انتظار به نظر می‌رسد از جمع ۱۱ نفر مهم خارج بشود و کار را از ابتدا برابر امارات اغاز می‌کند.

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

1980176

علیرضا جهانبخش در دو مسابقه قبلی تیم ملی جزو نفرات ثابت می بود ولی در لحظات پایانی دیدار با هنگ کنگ بخاطر صدمه دیدگی از زمین بیرون رفت، اما در تمرینات روزهای قبل شرایط خوبی داشته و دور از انتظار است جای خود را به دیگر رقبای خود همانند علی قلی‌زاده بدهد.

مهدی قایدی ستاره تیم ملی ایران در دو دیدار قبل بوده و روبه رو فلسطین و هنگ‌کنگ موفق به گلزنی شده و یک پاس گل هم داده که امیدوار است امشب هم با وجود ثابت برابر امارات این چنین فرصتی را به دست بیاورد؛ به اختصاصی این که با دقت به حضورش در لیگ این سرزمین، با شکل بازی مدافعان حریف آشنایی دارد.

ادامه مطلب
پورموسوی استعفا کرد » اصفهان امروز آنلاین

1979466

مهدی طارمی تا این مدت موفق به گلزنی در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ نشده ولی به جستوجو انجام این کار در دیدار امشب روبه رو امارات است و انگیزه بسیاری دارد با وجود مجدد‌اش در ترکیب، این چنین اتفاقی را رقم بزند.

سردار آزمون بخاطر دیر اضافه شدن به اردوی تیم ملی ایران در دو دیدار قبلی در ترکیب قرار نگرفت و فقط یک بازی انجام داد که موفق به گلزنی برابر فلسطین شد، اما انچه که از تمرینات اشکار بوده، به گمان زیاد امشب زوج مهدی طارمی در خط دعوا خواهد می بود و شانس مجدد گلزنی روبه رو امارات را خواهد داشت.

ترکیب تیم ملی ایران روبه رو امارات را به گمان زیاد این نفرات راه اندازی خواهند داد:

علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، شجاع خلیل‌زاده (روزبه چشمی)، رامین رضاییان، احسان حاج‌صفی، سعید عزت‌اللهی، سامان قدوس، علیرضا جهانبخش، مهدی قایدی، مهدی طارمی و سردار آزمون

ادامه مطلب
سخن بگویید‌های قلعه‌نویی بعد از حذف از جام ملت‌های آسیا » اصفهانیا

۲۵۱ ۲۵۱



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments