پرسپولیس همچنان در انتظار برانکو؛ پیشنهاد درویش برای مرد کروات!

پرسپولیس هم چنان در انتظار برانکو؛ نظر درویش برای مرد کروات!


به گزارش اتفاقات ایران و به نقل از خبرآنلاین؛ رضا درویش برای نشان دادن حسن نیت خود و تمایل این باشگاه برای عقد قرارداد و همکاری با برانکو ایوانکوویچ همه مسیرها را جستوجو کرد.

آنها در ابتدا دلبری را به گفتن عضو هیات مدیره و نماینده این باشگاه راهی امارات کردند تا از زمان وجود تیم ملی عمان و برانکو ایوانکوویچ در این سرزمین برای مذاکره ابتدایی و اراعه نظر خود منفعت ببرند.

جایی که برانکو ایوانکوویچ جواب قطعی به این باشگاه نداد اما با اشاره به مشکلات مالیاتی خود از این نوشته به گفتن بزرگترین مانع خود برای دیدن حسن نیت باشگاه و باز شدن مسیر گفتگو او گفت.

به گزارش افتاب وطن، رضا درویش با منفعت گیری از همین چراغ سبز، شرایط پرداخت مالیات مربوط به برانکو ایوانکوویچ را فراهم ساخت. مالیات و جرایمی که مربوط به چند دوره قبل‌تر از مدیریت وی می بود اما هر بار از سوی مدیران زمان این باشگاه، با با توجهی از آن عبور شده می بود تا اکنون جرایم آن نزدیک به ۴ میلیارد بشود. درویش اما موفق شد این جرایم را با همکاری اسپانسر باشگاه پرداخت کند تا اولین قدم برای مذاکره جدی‌تر با برانکو ایوانکوویچ برداشته بشود.

ادامه مطلب
سپاهان به جام نزدیک و نزدیکتر می شود
آخرین مطالب

او در ادامه مطابق هماهنگی صورت گرفته، سپس از اولین دیدار تیم ملی عمان برابر عربستان در جام ملت‌ها راهی قطر شد تا با همراهی امیر حسینی و رضا چلنگر گفتگوی جدی را در خصوص عقد قرارداد با این مربی کروات و محبوب بین هواداران پرسپولیس را فراهم سازد.

جلسه‌ای که یقیناً به نتیجه نرسید و برانکو با اشاره به مشکلات و موانعی که در مسیر برگشت او به پرسپولیس وجود دارد، به توافق با این باشگاه و رضا درویش دست نیافت. برانکو با اشاره به این که قراردادش با فدراسیون عمان در آخر جام ملت‌ها همه خواهد شد، از تمایل برای برگشت به اروپا و حتی گمان تمدید قرارداد خود با عمان خبر داده می بود تا مسیر عقد قراداد سرخ‌ها با این مربی کاملا بسته باشد.

ادامه مطلب
موضوعات مشترک کشورهای عضو ACD پیگیری شود

اما این آخر ماجرا نبوده است و علیرغم او گفت و گو‌هایی که در خصوص سخن بگویید‌های رد و بدل شده در این جلسه بین رضا درویش و برانکو ایوانکوویچ نقل شده، یک اتفاق دلنشین دقت نیز افتاده که به آن پرداخته نشده است. برانکو در گفتگو با درویش با اشاره به پیشنهادات خود، برای این که صداقتش را نشان دهد برگه پیش قرارداد با تیم اروپایی خواهانش را به او نشان داد.

پیش قراردادی که هر چند ناامیدی بزرگی را برای درویش شکل داد اما یک دفعه با مشاهده تاریخ احتمالی آن، برگ جدیدی را به زمین انداخت تا آخرین شانس خود را امتحان کند و هم چنان در انتظار آن نشسته است!

در صورتی که برانکو نخواهد سپس از جام ملت‌ها با عمان ادامه دهد – یا حتی فدراسیون عمان تمایل به تمدید نداشته باشد- او مطابق او گفت و گو‌های شکل گرفته ابتدایی و توافق صورت گرفته، اواخر خردادماه قرارداد جدیدش را با تیم اروپایی به جریان خواهد انداخت. موضوعی که علتشد تا درویش برای عبور از چالش جاری، نظر خود را به وی داده تا امیدوار باشد او از این وقفه برای برگشت به پرسپولیس سود ببرد.

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

مدیرعامل پرسپولیس با اشاره به زمان باقیمانده، از برانکو خواست تا در صورتی که با فدراسیون عمان به توافق برای تمدید قرارداد دست نیافت و با دقت به زمان نزدیک به ۵ ماهه تا عقد قرارداد با تیم اروپایی مدنظرش، هدایت سرخ‌ها را مسئولیت‌دار بشود! چالشی دلنشین و یقیناً پرماجرا و مختصر که مشکلات پرسپولیس را حداقل به طور مقطعی حل خواهد کرد و جبهه حمایتی هواداران را نیز به همراه خواهد داشت و از نظر دیگر برانکو از این زمان نیز قادر خواهد می بود منفعت گیری برده و ضمن دستیابی به منبع های مالی، به پرسپولیس نیز بازگردد و در ادامه نیز قرارداد خود را مطابق خواسته خانواده‌اش در اروپا جستوجو کند.

ادامه مطلب
عکس| یاغی استقلال و پرسپولیس در کنسرت خواننده پاقدم » اصفهان امروز آنلاین

نزدیکان باشگاه مدعی‌اند این نظر هرچند به طور ضمنی از سوی برانکو ایوانکوویچ رد شد اما آنها هم چنان امیدوارند در صورتی که تا زمان اشکار شدن حالت این مربی روی نیمکت عمان با گزینه خود به توافق دست نیافتند، او را مجاب به برگشت، حتی به طور مختصر زمان کنند.

۲۵۸ ۲۵۸



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments