مربی اسپانیایی عیسی را نخواست! » اصفهان امروز آنلاین

مربی اسپانیایی عیسی را نخواست! » اصفهانیا


به گزارش اتفاقات ایران و به نقل از خبرآنلاین؛ پیوستن عیسی آل‌کثیر به پرسپولیس در حالی اتفاق افتاد که درمورد این مهاجم حرف های می‌شد او با فولاد خوزستان به توافق نهایی رسیده و در اغاز برگشت به جمع قرمزپوشان اهوازی است.

گزارش افتاب وطن در این خصوص مشخص می کند که آل‌کثیر حتی قبل از جدایی رسمی از سپاهان با بهرام رضاییان، مدیرعامل باشگاه فولاد، مذاکراتی داشت و این مذاکرات سپس از فسخ قرارداد عیسی با سپاهان به طور جدی‌تر هم جستوجو شد.

در این فضا اما هنگامی مدیران فولاد قضیه مذاکره با آل‌کثیر را با ایگناسیو مارتینز سرمربی اسپانیایی نقل می‌کنند، او در تصمیمی شگفت با وجود مهاجم باتجربه مخالفت می‌کند! مارتینز حتی در مصاحبه‌ای با “افتاب وطن” از مدیریت باشگاه فولاد خواست تا بر پایه لیستی که به آنها اراعه داده عمل به جذب بازیکن کنند تا به طور شفاف موضع ناموافق خود با پیوستن آل‌کثیر به تیمش را اظهار کرده باشد.

ادامه مطلب
عکس| ملاقات خاص لیونل مسی در آمریکا » اصفهانیا

در این چنین شرایطی مذاکرات آل‌کثیر با پرسپولیس به طور جدی‌تر جستوجو شد و او به طور رسمی به جمع سرخ‌پوشان پایتخت پیوست.

فولاد خوزستان بر پایه لیست اراعه شده توسط مارتینز اسپانیایی داخل نقل و انتقالات نیم فصل شده و تا کنون احسان پهلوان، ستاره قبل سپاهان و پرسپولیس، به جمع قرمزپوشان اضافه شده است. این چنین مذاکرات مدیریت فولاد با برخی بازیکنان مورد نظر مارتینز ادامه دارد و به گمان زیاد به‌زودی ناظر جذب برخی نفرات دیگر توسط این باشگاه باشیم.

ادامه مطلب
بهانه عجیب سرمربی برای پیروز نشدن! » اصفهان امروز آنلاین

۲۵۸ ۲۵۸



منبع

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments