1982714

عکس‌| غول آفریقایی به جستوجو قرارداد با کی‌روش » اصفهانیا


به گزارش اتفاقات ایران و به نقل از خبرآنلاین؛ بعد از حذف ناباورانه تیم ملی الجزایر در رقابت‌های جام ملت‌های آفریقا با کسب ۲ تساوی و یک ناکامی و دومین ناکامی متوالی در این پیکارها (بعد از سال ۲۰۲۲)، رئیس فدراسیون الجزایر از توافق با جمال بلماضی برای آخر همکاری و فسخ قرارداد دوطرفه خبر داد.

به گزارش افتاب وطن، بلماضی که توانسته می بود الجزایر را در سال ۲۰۱۹ قهرمان جام ملت‌های آفریقا کند، در سال ۲۰۲۲ موفق نشد این تیم را از مرحله گروهی به دور سپس رساند و این اتفاق را امسال نیز برای آنها تکرار کند. ناکامی در رساندن الجزایر به جام جهانی ۲۰۲۲ نیز از دیگر ناکامی‌های این تیم می بود که در نهایت با آخر همکاری طرفین همراه شد.

بعد از جدایی بلماضی، شایعه ها در رابطه انتخاب جانشین این سرمربی در رسانه‌ها نقل شد و آنگونه که وب سایت الجزایر اسپورت خبر داده، کارلوس کی روش یکی از گزینه‌های هدایت تیم ملی این سرزمین است و حتی مذاکرات با او نیز اغاز شده است.

ادامه مطلب
دوران رقابت همه شد، اکنون زمان رفاقت در والیبال است » اصفهانیا

آنگونه که رسانه‌ها نوشته‌اند، هروه رنار دیگر نامزد هدایت الجزایر می بود که وی با رد این نظر اظهار کرده تا آگوست ۲۰۲۴، همه تمرکزش روی هدایت تیم ملی زنان فرانسه است و همین نوشته شانس کی روش را برای برگشت مجدد به آفریقا افزایش داده است.

کی روش که از سپتامبر ۲۰۲۱ و به زمان هفت ماه هدایت مصر را بر مسئولیت داشت، در ۲۰ مسابقه روی نیمکت فراعنه نشست و توانست این تیم را به فینال جام ملت‌های آفریقا رساند ولی هم در این مسابقه و هم پلی آف مرگ و زندگی صعود به جام جهانی، مغلوب سنگال شد و از هدایت این تیم کنار رفت.

ادامه مطلب
اقدام مدیران پرسپولیس برای پایان اعتضاب » اصفهان امروز آنلاین

سرمربی ۷۰ ساله پرتغالی که دوره کوتاهی و فقط در ۱۲ بازی هدایت قطر را برعهده داشت، پیش از اغاز جام ملت‌های آسیا و طی توافقی دو طرفه، از سمت خود کنار گذاشته شد و اکنون امکان پذیر او یک بار دیگر و در توانایی جدیدی، روی نیمکت الجزایر بنشیند که یقیناً این نوشته نیازمند قبول از سوی مقامات رسمی در فدراسیون فوتبال این سرزمین است.

۲۵۸ ۲۵۸

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments