مربی لالیگایی در رادار پرسپولیس / پاکو با سابقه پیروزی مقابل رئال و بارسا!

مربی لالیگایی در رادار پرسپولیس / پاکو با سابقه پیروزی روبه رو رئال و بارسا!


به گزارش اتفاقات ایران و به نقل از خبرآنلاین؛ رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در آخرین مصاحبه خود خبرداد این باشگاه سه گزینه نهایی برای انتخاب سرمربی دارد که نهایتا تا دو روز دیگر سرمربی معارفه خواهد شد. از طرفی درویش خبرداد یکی از این گزینه‌ها اوسمار لوس ویرا مربی جاری سرخ‌ها است و با اصرار بر اینکو برانکو منتفی نیست طبیعتا او هم گزینه دوم باشگاه به حساب می‌آید.

به گزارش افتاب وطن، با این وجود سوال اینجاست که گزینه سوم پرسپولیس کیست. سپس از منتفی شدن گزینه‌هایی همانند مارکوس پاکتای برزیلی، فرانکو فودا آلمانی و وحید هلیل هودزیچ بوسنیایی به دلایل گوناگون اکنون سخن بگویید از یک مربی اسپانیایی است.

از یک روز قبل افرادی در فضای مجازی و برخی رابط‎ه‌ها تلاش در لینک کردن یک گزینه اسپانیایی به پرسپولیس داشته‌اند. این مربی پاکو لوپز نام دارد که اسپانیایی و ۵۶ ساله است و تا دو ماه قبل سرمربی گرانادا می بود و در ۱۴ بازی این تیم را هدایت کرد. لوپز با گرانادا به لالیگا آمد و نیم فصل اول لالیگای فصل جاری هدایت این تیم را برعهده داشت که تیمش در مصاف با بارسا ۲-۲ مساوی کرد اما به اتلتیکو مادرید ۳ بر یک باخت.

ادامه مطلب
واکنش رسمی الاتحاد به عدم برگزاری بازی با سپاهان » اصفهان امروز آنلاین

پاکو قبل از آن سه فصل سرمربی لوانته بوده و ۱۴۷ بار این تیم را هدایت کرده است اما قبل از آن در تیم‌های کوچک اسپانیایی آلکوینا، کارتاگنا، بنیدورم و تیم‌های دوم و سوم باشگاه ویارئال سرمربیگری کرده است.

در دوران وجود این مربی در تیم لوانته او در فصل ۲۰۱۸-۲۰۱۷ یک پیروزی ۵ بر ۴ روبه رو بارسلونا داشته، در فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ با یک گل رئال مادرید را ناکامی داده، در فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۰ تساوی ۳-۳ با بارسا را ثبت کرده و در فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ نیز یک تساوی ۳-۳ روبه رو رئال ماردید داشته هر چند در آن سه فصل ناکامی‌هایی هم روبه رو غول‌های اسپانیایی داشته است.

ادامه مطلب
تمرین تاکتیکی مهم پرسپولیس پیش از گل‌گهر » اصفهان امروز آنلاین

دلنشین این که با وجود رزومه نه چندان جالبی که این مربی اسپانیایی دارد اما تبلیغات بسیاری حوالی او وجود دارد. یقیناً حسین بادامکی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس با نماینده این مربی در هلند و مدیر برنامه اسپانیایی‌اش مذاکره کرده و احتمالا گزینه سوم باشگاه نیز همین مربی باشد.

۲۵۸ ۲۵۸



منبع

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments