کنسول دستی ایسوس ROG Ally 2 در سال 2024 معرفی خواهد شد

کنسول دستی ایسوس ROG Ally 2 در سال ۲۰۲۴ معارفه خواهد شد


ایسوس اغاز امسال از کنسول بازی دستی ROG Ally رونمایی و آن را روانه بازارهای جهانی کرد. قسمت کنسول‌های بازی دستی در چند سال قبل با ظهور دستگاه‌هایی از جمله نینتندو سوییچ، استیم دک، لنوو Legion Go و MSI Claw زیاد رقابتی شده است و اکنون ایسوس اطلاعات جدیدی درمورد زمان اراعه کنسول دستی ROG Ally 2 اراعه کرده است.

«آرنولد سو»، نایب رئیس ایسوس هند در مصاحبه‌ای با Techlusive آشکار کرد که این شرکت تصمیم دارد جانشین ROG Ally را در سال جاری اراعه کند. این برند تایوانی در نسل دوم کنسول ROG Ally خود انگارً تصمیم دارد ویژگی‌های ویندوز را نگه داری کند و زیاد تر روی توانایی بازی‌ها تمرکز خواهد کرد.

مشخصات احتمالی کنسول دستی ایسوس ROG Ally 2

کنسول دستی ایسوس ROG Ally 2 در سال ۲۰۲۴ معارفه خواهد شد ۷

متاسفانه در این مصاحبه درمورد پیشرفت‌هایی که ایسوس تصمیم دارد با نسل دوم ROG Ally اراعه کند، سخن بگویید نشده است. به این علت به‌طور دقیق اشکار نیست که ایسوس از بهبود توانایی بازی‌ها چه منظوری دارد. در نقدهای منتشرشده از این دستگاه، به مواردی از جمله نرم‌افزار، ارگونومی و عمر باتری به‌گفتن نقاط ضعف کنسول ایسوس اشاره شده است که احتمالا در ROG Ally 2 ناظر بهبود آن‌ها باشیم.

ادامه مطلب
تلگرام آپدیت شد؛ از جستجوی هشتگ‌ها تا افکت برای مطلب‌ها_اصفهانیا

یکی از مشخصاتی که به‌گمان‌زیاد بهبود اشکار خواهد کرد، پردازنده است. به گمان زیادً ایسوس در ROG Ally 2 از پردازنده Ryzen Z2 Extreme منفعت گیری خواهد کرد که برای کنسول‌های دستی می‌تواند معادل Ryzen 8040 باشد. این چنین انتظار نمی‌رود که ایسوس همانند MSI از پردازنده اینتل در کنسول دستی خود منفعت گیری کند. MSI Claw ماه قبل با پردازنده اینتل Core Ultra معارفه شد.

علاوه بر نکات منفی که به آن‌ها اشاره کردیم، ایسوس این چنین امکان پذیر اندازه نمایشگر دستگاه خود را تحول دهد یا پنل آن را از IPS LCD به OLED ارتقاء دهد. رم ۱۶ گیگابایتی دستگاه نیز حداقل اکنون نیازی به ارتقا ندارد اما با دقت به حجم بازی‌های مدرن ویندوز، وجود گزینه با ۱ ترابایت حافظه داخلی نیز می‌تواند با استقبال خوبی از سوی بازیکنان روبه رو بشود.

ادامه مطلب
ایسوس از تازه ترین مانیتورهای اولد خود طی اتفاقات CES 2024 رونمایی کرد



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments