حرکت اول بازدهی جاجیگا

بازدهی اندوخته‌گذاری روی جاجیگا، زیاد تر از بازدهی بیت کوین و سکه می بود


حرکت اول در سال ۱۴۰۲ از جمع سهامداران جاجیگا خارج شد. بنابر اظهار این شرکت، بازدهی اندوخته‌گذاری روی جاجیگا از بازدهی روی بیت کوین و سکه زیاد تر بوده است.

حرکت اول با انتشار کردن پستی در لینکدین، بازدهی اندوخته‌گذاری روی پلتفرم «جاجیگا» را با دیگر بازارهای مالی قیاس کرد. بنابر اظهار این هلدینگ، اندوخته‌گذاری روی جاجیگا بازدهی بیشتری از بیت کوین، بورس، سکه و دلار داشته است.

بازدهی اندوخته‌گذاری روی جاجیگا، زیاد تر از بازدهی بیت کوین و سکه می بود ۱۰

بازه دقیق این نمودار اشکار نیست، اما حرکت اول بازه وقتی آن را برای یک دوره سه‌ساله، از زمان ورود حرکت اول در سال ۱۳۹۹ تا خروج آن در اغاز ۱۴۰۲ از جاجیگا گفتن کرده است. این درحالی است که در آذرماه سال جاری خبر خروج «حرکت اول» از استارتاپ «جاجیگا» انتشار و اظهار شد که مالکیت این پلتفرم به بنیان‌گذاران برگشته است.

ادامه مطلب
گوگل با همکاری باشگاه لیورپول هوش مصنوعی را به فوتبال می‌آورد_اصفهانیا

اگر فکر کنیم داده‌های قیاس‌ای مربوط به مهر ۱۳۹۹ تا مهر ۱۴۰۲ باشد، بازدهی جاجیگا بیشتر از ۲۰۰ درصد است؛ یقیناً این تنها یک فکر است که احتمالا داده‌های آن با نمودار منتشرشده مطابقت بسیاری داشته باشد، اما مدیران این پلتفرم باید بازدهی قطعی و صحیح را اظهار کنند.

حرکت اول از این بازدهی به‌گفتن جذابیت مادی اندوخته‌گذاری خطرپذیر در حوزه نوآوری یاد کرده است:

«اندوخته‌گذاری در حوزه نوآوری، جدا از جذابیت‌های مادی، مسیری پرچالش، اما سرشار از سرزندگی دارد. پشتیبانی به رشد و گسترش، کارآفرینی، بهبود کیفیت زندگی کاربران و… می‌تواند از دلایل حال خوب یک اندوخته‌گذار خطرپذیر در کنار همه ریسک‌های پیش روی او باشد. امیدواریم به‌اشتراک‌گذاری تجارب موفق در این حوزه، مسیر را برای ورود بازیگران تازه هموار کند.»

1706440301 925 بازدهی اندوخته‌گذاری روی جاجیگا، زیاد تر از بازدهی بیت کوین

دی‌ماه امسال، «بابک سهرابی»، هم‌بنیان‌گذار جاجیگا، از خروج حرکت اول (به‌گفتن اندوخته‌گذار) از این استارتاپ خبر داد. او با گفتن این که کلیه سهام جاجیگا به بنیان‌گذاران آن بازگشته است، اظهار داشت که حرکت اول خروج خود را یک خروج موفق می‌داند.

ادامه مطلب
گلکسی فیت 3 سامسونگ معارفه شد + مشخصات

گفتنی است جاجیگا یک پلتفرم رزرو آنلاین اقامتگاه است که حرکت اول ۲۰ درصد از سهام آن را در سال ۱۳۹۸ خرید و در سال ۱۴۰۲ به‌طور کامل از سهامداری آن خارج شد.

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments