کارمندان تسلا برای تولید خودروی نسل بعدی باید در کارخانه بخوابند!

کارمندان تسلا برای تشکیل خودروی نسل بعدی باید در کارخانه بخوابند!


«ایلان ماسک» که طبق معمولً برای شرکت‌های خود قوانین سفت‌و‌سختی تنظیم می‌کند، اکنون به مهندسان تسلا اظهار کرده که برای ساخت نسل بعدی ماشین برقی این شرکت، امکان پذیر ناچار باشند در کارخانه بخوابند. بر پایه گزارش‌های قبلی، تسلا در حال کار روی یک خودروی برقی تازه است که انتظار می‌رود تشکیل آن از سال ۲۰۲۵ اغاز بشود.

به گزارش اینسایدر، مدیرعامل میلیاردر تسلا در جلسه مالی تازه این شرکت به کارمندان اظهار کرده که برای ساخت نسل بعدی ماشین برقی آن که قرار است در سال ۲۰۲۵ داخل مرحله تشکیل بشود، احتمالا نیاز باشد که در کارخانه تگزاس بخوابند و زندگی کنند.

کارمندان تسلا برای تشکیل خودروی نسل بعدی باید در کارخانه بخوابند! ۱۲

ماسک ضمن اشاره به اهمیت تشکیل خودروی نسل بعدی تسلا، به اندوخته‌گذاران حرف های است:

«ما واقعاً نیاز داریم که مهندسان در خط تشکیل زندگی کنند. در رابطه خط تشکیل پیچیده‌ای سخن بگویید می‌کنیم. ما عملاً در خط تشکیل خواهیم خوابید.»

یقیناً این اولین باری نیست که کارمندان تسلا برای تشکیل محصولات این شرکت ناچار خواهد شد در کارخانه‌ها بخوابند. سال قبل، ورج در گزارشی به نقل از کارمندان اسبق کارخانه تسلا در «فرمونت» حرف های می بود که آن‌ها بعد از شیفت‌های ۱۲ ساعته ناچار بوده‌اند که در کف کارخانه بخوابند. خود ایلان ماسک نیز در قبل اظهار کرده که «سه سال متوالی» را در کارخانه‌های تولیدی تسلا زندگی کرده و زیر میز خود می‌خوابیده است.

ادامه مطلب
بستن اکانت جستوجو‌کننده جت ایلان ماسک، یکی از انگیزه‌های خرید توییتر می بود

توضیحات ایلان ماسک درمورد ماشین برقی مقرون‌به‌صرفه تسلا

1706470071 242 کارمندان تسلا برای تشکیل خودروی نسل بعدی باید در کارخانه
کارمندان تسلا برای تشکیل خودروی نسل بعدی باید در کارخانه بخوابند! ۱۳

ماسک در سخنرانی او گفت که نسل بعدی خودروی تسلا که انگارً یک ماشین مقرون‌به‌صرفه با نام رمز «Redwood» است، در نیمه دوم سال ۲۰۲۵ در کارخانه گیگافکتوری تگزاس داخل مرحله تشکیل می‌بشود. این میلیاردر از سال‌ها قبل در حال اشاره به ساخت یک خودروی برقی ارزان‌تر با قیمتی کمتر از ۳۰ هزار دلار بوده است.

از نظر دیگر، تسلا با رقیب قدرتمندی از چین روبه رو شده که بازار خودروهای مقرون‌به‌صرفه‌تر را برتری خود قرار داده است. غول خودروسازی چینی BYD اخیراً توانست گفتن بزرگ‌ترین تولیدکننده ماشین برقی جهان را از تسلا تصاحب کند. بااین‌حال، خودروهای BYD تا این مدت در ایالات متحده اراعه نشده‌اند.



منبع

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

ادامه مطلب
ایرتگ اپل به ردیابی یک چمدان مسروقه و دستگیری سارق آن پشتیبانی کرد

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments