REDDIT

ردیت انگارً قیمت‌گذاری ۵ میلیارد دلاری را برای اراعه سهامش مقصد قرار داده است


«استیو هافمن»، بنیانگذار و مدیرعامل ردیت، انگارً قیمت‌گذاری تک‌رقمی را برای اراعه اولیه سهام (IPO) در سه ماهه اول ۲۰۲۴ مقصد قرار داده است.

بلومبرگ به نقل از منبع های آگاه گزارش می‌دهد که اندوخته‌گذاران بالقوه پلتفرم شبکه اجتماعی ردیت پیشنهاد می‌کنند که این شرکت قیمت‌گذاری بالغ بر ۵ میلیارد دلاری را برای IPO خود مقصد قرار دهد. ردیت انگارً در ماه مارس آماده اراعه عمومی می‌بشود. اندوخته‌گذاران امیدوار هستنند که بازار اراعه اولیه سهام در سال ۲۰۲۴، حالت بهتری داشته باشد.

پیروزی یک IPO تا حدودی به حالت بازار اراعه اولیه سهام بستگی دارد که در سال‌های تازه با مشکلاتی روبه رو بوده است. بلومبرگ می‌گوید قیمت ردیت در بازارهای خصوصی کمتر از ۵ میلیارد دلار تخمین زده می‌بشود. هنگامی که ردیت برای اولین‌بار در اواخر سال ۲۰۲۱ برای اراعه عمومی سهام آماده می‌شد، برخی فکر می‌کردند که قیمت این شرکت می‌تواند تا ۱۵ میلیارد دلار برای IPO برسد.

ادامه مطلب
۱۰ بازی ترسناک فراموش‌نشدنی از دهه ۹۰ میلادی
ردیت انگارً قیمت‌گذاری ۵ میلیارد دلاری را برای اراعه سهامش مقصد قرار داده است ۷

آیا اراعه اولیه سهام ردیت با پیروزی پیش خواهد رفت؟

به نقل از بلومبرگ، به نقل از منبع های آگاه بازار، شرکت ردیت (Reddit) در حال بازدید بازخورد جلسات اولیه با اندوخته‌گذاران بالقوه در رابطه اراعه اولیه عمومی سهام خود است. این شرکت پیش‌بینی می‌کند بتواند در اراعه اولیه سهام، ارزشش را به حداقل ۵ میلیارد دلار رساند.

مدیران ردیت، شبکه اجتماعی مستقر در سانفرانسیسکو، قیمت‌گذاری در نزدیک به یک رقم میانی را مقصد قرار داده‌اند. این اطلاعات از سوی منبع های آگاهی به اشتراک گذاشته شده است که خواسته‌اند نامشان آشکار نشود. این منبع های می‌گویند رقم نهایی اراعه اولیه سهام به حالت بازار بستگی دارد و انگارً ردیت در حال بازدید اراعه احتمالی در ماه مارس است.

ادامه مطلب
آسیب های فضای مجازی برای کودکان؛ چطور از کودکان در فضای مجازی محافظت کنیم؟

خریداران بالقوه در پلتفرم Rainmaker Securities پیشنهادهایی را اراعه کرده‌اند که ارزشی بین ۴.۵ تا ۴.۸ میلیارد دلار را برای ردیت مشخص می کند. پایگاه داده شرکت هلدینگ Forge Global نیز از قیمت‌گذاری تقریبی ۴.۸ میلیارد دلاری برای این شرکت حکایت دارد. مذاکرات حوالی این IPO ادامه دارد و جزئیاتی همانند رقم قیمت‌گذاری و زمان‌بندی اراعه، امکان پذیر تغییراتی را در این مسیر تشکیل کند. سخنگوی ردیت تا این مدت اظهارنظری در این مورد نقل نکرده است.

شبکه اجتماعی ردیت در سال ۲۰۰۵ توسط استیو هافمن، «الکسیس اوهانیان» و «آرون سوارتز»، هم‌اتاقی‌های دانشگاه ویرجینیا راه‌اندازی شد. یک سال سپس، این سایت به یکی از بزرگترین سایت‌های جهان از نظر بازدیدکنندگان بی همتا تبدیل شد. سپس بنیان‌گذاران آن را به قیمت ۱۰میلیون دلار به Condé Nast فروختند. اوهانیان در ادامه به‌سراغ راه‌اندازی شرکت‌های اندوخته‌گذاری خطرپذیر Initialized Capital و Seven Seven Six رفت، اما هافمن ردیت را ترک نکرد و از سال ۲۰۱۵ مدیرعامل این شرکت بوده است.

ادامه مطلب
لیست کامل مشخصات ساینا GX منتشر شد + جدول



منبع

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments