واکنش جالب مانچینی به ترجیح عربستان به ژاپن توسط کلینزمن » اصفهان امروز آنلاین

عکس العمل دلنشین مانچینی به ترجیح عربستان به ژاپن توسط کلینزمن » اصفهانیا


به گزارش اتفاقات ایران و به نقل از خبرآنلاین؛ روبرتو مانچینی در نشست خبری پیش از بازی با کره جنوبی در مرحله یک هشتم جام ملت‌های آسیا، اظهار داشت: با کره جنوبی بازی داریم که در مرحله گروهی بازی‌های زیاد خوبی انجام داد. آنها تیم زیاد خوبی دارند که شامل بازیکن و سرمربی است. ما هم در این مسابقه شانس داریم و اکنون باید روبه رو تیم زیاد خوبی بازی کنیم.

وی درمورد تاریخچه بازی های دو تیم گفت: از همه مردم عربستان سپاس می کنم. به گمان زیاد عربستانی‌ها بگویند بازی متفاوت و سختی با کره داریم اما باید بهترین خودمان باشیم و بازی زیاد خوبی انجام دهیم.

سرمربی ایتالیایی عربستان درخصوص تاکتیک تهاجمی کره و این چنین سیستم ۲_۵_۳ عربستان او گفت: ما هم کارکرد زیاد خوبی داشتیم. این سیستم ها به تنهایی انجام نمی بشود بلکه کار تیمی صورت می گیرد و باید همه تیم شرایط خوبی داشته باشند.

ادامه مطلب
خبر خوش برای استقلالی‌ها/مانع بزرگ رفع شد! » اصفهانیا

مانچینی درمورد نفرات درخشان تیم جاری عربستان و در اختیار داشتن یک بازیکن ۱۶ ساله به نام طلال حاجی، گفت: طلال بازیکن جوانی است که زیاد خوب تلاش می‌کند. آینده فوق الاده دارد. ابتدا باید بگویم در آینده نزدیک زیاد زیاد تر بازی می‌کند و کارکرد ایده آلی خواهد داشت.

وی درمورد تقابل با یورگن کلینزمن، گفت: کلینزمن بازیکن و مهاجم زیاد خوبی می بود. الان هم سرمربی و مدیر زیاد خوبی است و در تیم‌های باشگاهی و ملی بسیاری کار کرده است.

ادامه مطلب
بهانه عجیب سرمربی برای پیروز نشدن! » اصفهان امروز آنلاین

سرمربی تیم ملی عربستان در جواب به سوال یک خبرنگار ایرانی مبنی براینکه زیاد‌ها می‌گویند کره‌جنوبی با تساوی برابر مالزی ترجیح داد سعودی‌ها را به جای ژاپن در یک هشتم انتخاب کند و آیا کلینزمن فردا با این اتفاق پشیمان می‌بشود، با طعنه و لبخند او گفت: واقعا نمی‌دانم. فردا بازی زیاد سختی است و هر دیداری سخت خواهد می بود. باید از کلینزمن سوال کنید.

علی لجامی هم در این نشست گفت: ابتدا بابت همه پشتیبانی‌ها سپاس می‌کنم‌. در هر بازی برای بهتر شدن تلاش می‌کنیم.

۲۵۸ ۲۵۸

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments