پشت پرده فراز و فرودهای روابط ایران و فلسطین چیست؟

پشت پرده فراز و فرودهای روابط ایران و فلسطین چیست؟ » اصفهانیا


به گزارش اتفاقات ایران و به نقل از خبرآنلاین، مستند «داستان سفارت» به کارگردانی احسان شادمانی، که به نوشته فلسطین و روابط ایران در گذر زمان با این سرزمین می‌پردازد روزهای ابتدایی دهه فجر برای نخستین بار از شبکه سه سیما پخش می‌بشود.

همزمان با نزدیک شدن به پخش این مستند از پوستر آن رونمایی به عمل آمد.

در «داستان سفارت» به فراز و فرودهایی که پیش از انقلاب اسلامی، حکومت ایران با رژیم صهیونیستی داشته و عمل های مشترک این دو دولت از قرارداد موشک بالستیک گرفته تا فعالیت اشتراکی در دشت ناز قزوین و عمل های امنیتی و اطلاعاتی مشترک بین موساد و ساواک، اشاره شده و در ادامه نیز به همراهی بدنه اجتماعی سرزمین در حمایتاز فلسطین پرداخته شده است.

مستند «داستان سفارت» به کارگردانی احسان شادمانی، تهیه‌کنندگی مصطفی شوقی و نویسندگی سجاد بلوکات توسط خانه مستند تشکیل شده است.

ادامه مطلب
گفتمان رنج از ادبیات فلسطین باید کنار گذاشته بشود / خوشبختانه ادبیات فلسطین دچار جدال مدرنیسم-پست مدرنیسم نشده است
آخرین مطالب

دیگر عوامل این مستند عبارت هستند از: مشاور پروژه: محمدهادی نعمتی و عبدالله نظری، تدوین: فاطمه توسلی، پژوهش: احسان شادمانی و امیرحسین خیرآبادی، گوینده متن: مسعود عباسی، مدیر فیلمبرداری: سید نوید پورحقیقی‌زاده، تشکیل: سید حسن موسوی و محمد شریفی، صدابردار: محمدجواد نعمتی، نورپردازی: حسین عبدی،مترجم: فاطمه علی.

۲۴۵۲۴۵



منبع

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

ادامه مطلب
هنرمندی که زبان جنوب شهر را به صحنه تئاتر آورد » اصفهانیا

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments