بازگشت دقیقی به شمس‌آذر پس از جدایی! » اصفهان امروز آنلاین

برگشت دقیقی به شمس‌آذر بعد از جدایی! » اصفهانیا


به گزارش اتفاقات ایران و به نقل از خبرآنلاین؛ باشگاه شمس آذر قزوین اطلاعیه‌ای را به شرح زیر انتشار کرد:

“در خصوص اتفاقات و حواشی به وجود آمده در روزهای تازه، این باشگاه در راستای اهداف ترسیم شده خود از ابتدای فصل و در مسیر حرفه‌ای‌سازی به گفتن یک باشگاه خصوصی در تلاش است تا به بهترین شکل با دقت به پروتکل‌های اقتصادی تعریف شده از سوی فیفا و AFC، پروژه درآمدزایی از راه فوتبال را اغاز کرده و در مسیر حرفه‌ای آن حرکت نماید.

لذا با دقت به کارکرد فنی مطلوب تیم فوتبال شمس‌آذر در نیم فصل اول رقابتهای لیگ‌برتر فوتبال ایران، باشگاه‌های بسیاری برای جذب اعضای تیم شمس‌آذر با این باشگاه داخل مذاکره شدند. با دقت به مذاکرات اولیه صورت گرفته با سرمربی تیم سعید دقیقی، طی توافقات ۲ جانبه و با موافقت مدیریت باشگاه، تصمیم به جدایی این سرمربی گرفته شد و اجازه مذاکره مستقیم با باشگاه طرف دوم صادر گردید. ملزوم به ذکر است که هیچ فسخ قراردادی مابین سرمربی و باشگاه شمس‌آذر صورت نگرفت و این مهم مشروط به حصول توافق نهایی دقیقی با باشگاه طرف دوم مذاکره می بود.

ادامه مطلب
قرعه مرگ در یک هشتم » اصفهانیا

با دقت به مذاکرات صورت گرفته بین دقیقی و باشگاه مذکور و عدم حصول توافق نهایی، ضمن سپاس و سپاس از مدیریت آن باشگاه، به خبر می‌رساند سرمربی محترم تیم وفق قرارداد منعقد شده در ابتدای فصل، کار خود را در باشگاه شمس‌آذر ادامه خواهد داد.

شایان ذکر است باشگاه شمس‌آذر قزوین در راستای اهداف ذکر شده، در نقل و انتقالات زمستانی با فروش تعدادی از بازیکنان و جذب بازیکنان مستعد کم نام و نشان همانند ابتدای فصل، در تلاش است پروژه بازیکن سازی و کسب درآمد از راه فوتبال را ادامه داده و به گفتن یک باشگاه خصوصیِ الگو، در پیشانی مسیر حرفه‌ای سازی قدم بردارد. بدون شک ادامه دادن و پیشرفت در این مسیر سخت، بدون همراهی و حمایتهمه مسئولین استان و هواداران پرشورمان میسر نخواهد شد.”

ادامه مطلب
توضیح علیرضا بیرانوند درباره ویدیوی جنجالی » اصفهان امروز آنلاین

۲۵۸ ۲۵۸



منبع

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments