گوشی جدید HMD Global

رندر گوشی تازه HMD آشکار شد


چند هفته پیش خبری مبنی بر تصمیم HMD Global برای ساخت و اراعه تلفنهای تازه با برند خودش انتشار شد. این کمپانی در قبل تلفنهای نوکیا را به بازار اراعه کرده می بود. اکنون اطلاعاتی درمورد مشخصات دوربین گوشی تازه HMD Global در فضای مجازی افشا شده‌ است که خبر از وجود دوربینی قوی می‌دهد.

در نوامبر ۲۰۲۳ سریال IMEI دو گوشی برند HMD افشا شد که انتظار می‌رود این دو دستگاه در ماه آوریل ۲۰۲۴ به بازار اراعه شوند. اما اکنون رندر یکی از این موبایل‌ها توسط کاربری به نام Suomimobiili افشا شده‌ است. در عکس این گوشی، وجود یک دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال (OIS) جلب دقت می‌کند.

در قبل رندر یک گوشی از شرکت HMD افشا شده می بود که روی پنل پشتی آن نام تجاری نوکیا حذف و به‌جای آن HMD حک شده می بود. به گمان زیادً هر دو عکس متعلق به همین گوشی از برند HMD است.

در این عکس، گوشی HMD به رنگ مشکی دیده می‌بشود، اما جزئیات دقیقی همانند مشخصات سخت‌افزاری و قیمت تا این مدت مبهم است. بااین‌حال می‌دانیم که یک دوربین دوگانه قوی در پشت گوشی وجود دارد. اخیراً یک منبع معتبر دنیای فناوری به نام «ایوان بلس» چند اسم رمز مربوط به تلفنهای هوشمند HMD را که به‌زودی اراعه خواهد شد، به اشتراک گذاشت. این اسامی شامل Pulse ،Pulse+ ،Pulse Pro ،Legend و Legend Pro بودند. فعلاً همه اطلاعاتی که درمورد این گوشی داریم محدود به همین موارد است، اما انتظار می‌رود به‌زودی اطلاعات بیشتری انتشار بشود.

ادامه مطلب
چهار ماهواره کلاستر توسط موشک آریان-5 نابود شدند_اصفهانیا
آخرین مطالب

امتیاز برند نوکیا از سال ۲۰۱۶ به زمان ۱۰ سال در اختیار HMD Global می بود، اما به‌تازگی HMD خبرداد که تصمیم دارد تلفنهای بین‌رده و پایین‌رده را با نام برند خودش روانه بازار کند. باید ببینیم که آیا این برند می‌تواند بازاریابی خوبی در بازار جهانی داشته باشد یا خیر، اما به گمان زیادً تلفنهای این سری از قیمت نسبتاً پایین و مقرون‌‌به‌صرفه‌ای برخوردار خواهند می بود.



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments