سی‌ویکمین نمایشگاه قرآن همزمان با آغاز سال جدید برگزار می‌شود

سی‌ویکمین نمایشگاه قرآن همزمان با اغاز سال تازه برگزار می‌بشود


به گزارش «»، علیرضا معاف -معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی- در مراسم رونمایی از ۱۴ دستاورد و کلان برنامه قرآنی دولت سیزدهم در جواب به ایسنا مبنی بر اغاز سی‌ویکمین نمایشگاه قرآن کریم او گفت: سی‌ویکمین نمایشگاه قرآن کریم همزمان با اغاز سال تازه یعنی اول فروردین‌ماه ۱۴۰۳ به زمان دو هفته یعنی تا ۱۴فروردین‌ماه بر پایه برنامه‌ریزی‌های اولیه برگزار خواهد شد.

او همین طور گفت: زمان تعطیلات عید نوروز زمان زیاد مغتنمی است برای این که مردم در ماه مبارک رمضان تفریح و تفرج قرآنی داشته باشند.

معاون قرآن و عترت از طراحی‌ اختصاصی برنامه‌هایی برای ساعات افطار و بعد از آن خبر داد و افزود: امسال برنامه‌های متنوعی برای نمایشگاه در نظر گرفتیم که نسبت به سال قبل کیفی‌تر است.

معاف این چنین یادآور شد: همزمان با اغاز سی‌یکمین نمایشگاه قرآن کریم در همه استان‌های سرزمین نیز نمایشگاه قرآن کریم برگزار خواهد شد.

ادامه مطلب
دولت موقت کدام قراردادهای ایران و آمریکا را لغو کرد؟ » اصفهانیا
آخرین مطالب

وی با اشاره به این که شعار نمایشگاه امسال همچون سال قبل «می‌خوانمت» است، خاطرنشان کرد: اولین و با اهمیت ترین مسئله این است که ما اول قرآن را بخوانیم، آنگاه فهمیدن قرآنی را پیدا کرده و زیست قرآنی خواهیم داشت.

معاون قرآن و عترت در رابطه تفاوت نمایشگاه این دوره نسبت به سال قبل نیز ابراز کرد: هر سال نمایشگاه قرآن تحولاتی را خواهد داشت اما امسال زیاد تر بر روی نوشته کودک و نوجوان تمرکز خواهیم داشت چون در ایام نوروز شرکت‌کنندگان عموما به طور خانوادگی بازدید خواهند کرد به همین منظور قسمت کودک و نوجوان گسترش اختصاصی‌ای اشکار خواهد کرد.

ادامه مطلب
۲۰۰ شبکه تلویزیونی راه می‌اندازیم! » اصفهانیا

او همین طور گفت: او گفت و گو نهج‌البلاغه و حکمرانی قرآنی در نمایشگاه امسال زیاد تر مورد دقت قرار خواهد گرفت، این چنین مساجد پایگاه قرآن و حوزه‌های علمیه به گفتن فرزند قرآن در نمایشگاه امسال با طراحی اختصاصی‌ای مواجه خواهد می بود.

معاون قرآن و عترت در رابطه قسمت بین‌الملل نمایشگاه قرآن نیز اظهار کرد: در قسمت بین‌الملل امسال برنامه برای وجود ۲۵ سرزمین انجام شده است و به طور خاص با محوریت مساله فلسطین و مقاومت اختصاصی مردم غزه، یمن و لبنان خواهد می بود. مساله مقاومت مردم غزه جزو مهم‌ترین قسمت نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم خواهد می بود.

منبع: ایسنا

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید



منبع

ادامه مطلب
حسین سپهوند درگذشت » اصفهانیا

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments