1971863

عکس العمل‌ها به تهمت تجاوز ستاره ژاپن: حرفی نداریم!


به گزارش اتفاقات ایران و به نقل از خبرآنلاین؛ رسانه‌های ژاپنی روز قبل خبر دادند که جونیا ایتو که اکنون در اردوی تیم ملی این سرزمین وجود دارد با تهمت تجاوز به دو زن روبرو شده است. 

این دو زن در شکایتی که از سوی دادگاه پذیرفته و روال رسیدگی به آن اغاز شده مدعی شده‌اند که ایتو در ژوئن سال قبل میلادی و در حالی که در اردوی تیم ملی ژاپن وجود داشته، آنها را آزار جنسی داده و مشکلاتی را به وجود آورده است. 

در گزارش افتاب وطن آمده است: این تهمت سنگین و قابل توجهی است که به این ستاره ژاپنی داخل شده است و او اکنون باید چشم به راه نتایج تحقیقاتی که از سوی دادگاهی در ژاپن اغاز شده است باشد تا اشکار بشود که صحت ادعاهای نقل شده علیه او تا چه حد است. 

ادامه مطلب
عکس| پرسپولیس بهترین تیم آسیا بعد از عربستانی‌ها » اصفهان امروز آنلاین

موریاسو بعد از آخر بازی روز قبل برابر تیم ملی بحرین که با پیروزی تیمش و صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا همراه می بود به سوالاتی در این باره جواب داد. 

او به خبرنگاران او گفت: من هم اطلاعاتی که شما درمورد آن سوال کردید و اخبارش در رسانه‌ها انتشار شد را شنیده‌ام. دوست داشتم اگر ممکن می بود درمورد جزئیات این نوشته سخن بگویید کنم اما تا این مدت داستان را به طور کامل نشنیده‌ام، به این علت نمی‎‌توانم پاسخی بدهم. ما بعد از این که تحقیقات به طور کامل انتشار شد، عکس العمل نشان خواهیم داد.»

ادامه مطلب
آیین تکریم و معارفه مدیرعامل فولادسنگ مبارکه برگزار شد

۲۵۱ ۲۵۱

منبع: khabaronline-1867805

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments