هوش مصنوعی Bard گوگل حالا می‌تواند تصویر تولید کند

هوش مصنوعی Bard گوگل اکنون می‌تواند عکس تشکیل کند


گوگل قابلیت ساخت عکس را به چت‌بات هوش مصنوعی Bard اضافه کرد. به این علت کاربران اکنون می‌توانند تنها با دستورات متنی از طریق بارد، عکس بسازند. با این عمل، رقابت گوگل با مایکروسافت و OpenAI‌ جدی‌تر از قبل می‌بشود.

همان گونه که ورج در گزارش خود توضیح می‌دهد، کاربران اکنون می‌توانند از Bard بخواهند با منفعت گیری از مدل تبدیل متن به عکس Imagen 2 گوگل تصویرسازی کند. بارد که اکنون از مدل زبانی بزرگ Gemini Pro گوگل حمایتمی‌کند، از ابتدا قرار می بود به قابلیت تشکیل عکس تجهیزبشود. بااین‌حال، فکر می‌شد که مدل پرقدرت Gemini Ultra این قابلیت را اراعه کند، اما این مدل درحال گسترش باقی مانده است.

چند نمونه از تصاویر تولیدشده توسط هوش مصنوعی Bard را در گالری زیر می‌توانید تماشا کنید:

ویژگی‌های تصویرسازی با هوش مصنوعی Bard

گوگل Bard را به‌گفتن یک رقیب با لیاقت برای مدل ChatGPT Plus معارفه کرده است که مدل زبانی بزرگ GPT-4 را اجرا می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد با پشتیبانی مدل DALL-E 3 تصاویر مورد نظر خود را تشکیل کنند. مسئله قابل‌دقت دیگر این که برخلاف ChatGPT Plus که به‌صورت اشتراکی در دسترس است، کاربران می‌توانند بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای از نسخه تازه Bard برای تصویرسازی با Imagen 2 منفعت گیری کنند.

ادامه مطلب
با سختی اتحادیه اروپا حساب گسترش‌دهنده اپیک گیمز مجدد فعال شد
آخرین مطالب

گوگل می‌گوید که قابلیت ساخت عکس Bard با در نظر گرفتن مسئولیت طراحی شده است. روی تصاویر ساخته‌شده با هوش مصنوعی بارد واترمارک قرار می‌گیرد تا کاربران فهمید شوند که با تصاویر جعلی و نه واقعی مواجه می باشند. گوگل این چنین ادعا کرده که برای جلوگیری از تشکیل تصاویر افراد شناخته‌شده و محتوای خشونت‌آمیز، توهین‌آمیز یا جنسی، رویکردهای امنیتی را برای مدل خود اجرا کرده است.

بارد علاوه بر قابلیت تشکیل عکس، ویژگی‌های فرد دیگر نیز دریافت کرده است. درحالی‌که تشکیل عکس توسط آن اکنون فقط به زبان انگلیسی انجام می‌بشود، اما خود چت‌بات اکنون از بیشتر از ۴۰ زبان در بیشتر از ۲۳۰ سرزمین حمایتمی‌کند. نسخه قبلی فقط با زبان انگلیسی کار می‌کرد و در ۱۷۰ سرزمین حاضر می بود. برخی از زبان‌هایی که اکنون از آن‌ها حمایتمی‌بشود شامل عربی، بنگالی و اردو می‌بشود.

ادامه مطلب
گوگل انگارً قابلیت دانلود همزمان چند اپلیکیشن را به پلی استور می‌آورد

گوگل این چنین حمایتاز ۴۰ زبان را به قابلیت بازدید مجدد بارد اضافه کرده است که از طریق آن، می‌توانید جواب‌های اراعه‌شده توسط چت‌بات را به‌طور خودکار در اینترنت جستجو کنید.



منبع

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments