1986779

ایران در زمان گل سردار، دوازده نفره می بود! » اصفهانیا


به گزارش اتفاقات ایران و به نقل از خبرآنلاین؛ سردار آزمون یکی از زیباترین گل‌های دوران حرفه‌ای خود را داخل دروازه ژاپن کرد ولی او زیاد بدشانس می بود که بخاطر چند سانتی متر جلوتر بودن از دفاع کننده حریف، در شرایط آفساید قرار داشت و موفق نشد این گل دیدنی را به نام خودش ثبت کند.

در گزارش افتاب وطن آمده است: پاس دیدنی امید ابراهیمی به پشت بازیکنان حریف، نصیب سردار شد و او توانست با یک سر توپ دیدنی، کو ایتاکورا دفاع کننده ژاپن را کاملا از جریان بازی بیرون بکشد و سپس با یک شوت روی پای محکم، قفل دروازه سوزوکی را گشود ولی در نهایت این گل مردود اظهار شد.

بعد از آخر این دیدار، ویدیویی از روی سکوهای استادیوم اجوکیشن سیتی انتشار شده که مشخص می کند در زمان تصاحب توپ توسط آزمون، بازیکنان نیمکت نشین ایران که در حال گرم کردن خود بودند، با شور و شوق بالایی، حرکات هم تیمی خود را جستوجو می‌کنند.

ادامه مطلب
خطر تعلیق والیبال ایران چه مقدار جدی است؟ » اصفهانیا

1986780

1986781

جلوتر از همه اینها، انصاری‌فرد قرار دارد که کاملا داخل زمین شده است. کریم که در زمان سر توپ سردار کاملا کنترل خود را از دست داده و فهمید نیست چندین متر را داخل زمین شده، درست در لحظه‌ای که سردار تصمیم شوت زدن دارد، دستانش را به نشانه اغاز خوشحالی برای گل تیم ملی بالا برده است.

انصاری‌فرد که از گل شدن این توپ توسط سردار کاملا مطمعن داشت، برای اغاز جشن گلزنی داخل زمین شده می بود ولی به محض دیدن پرچم پشتیبانی داور و اظهار آفساید از سوی ما نینگ چینی، دستانش را روی سرش می‌گذارد و حسرت می‌خورد که چرا این چنین گل زیبایی مردود اظهار شده است.

ادامه مطلب
اتحاد و همدلی رمز پیروزی ما می بود / به نظر شمسایی احترام می‌گذارم

۲۵۱ ۲۵۱

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments