برای دوست خوبم محمد رضا احمدی / در مسیر خیابانیسم شدن!

برای دوست خوبم محمد رضا احمدی / در مسیر خیابانیسم شدن! » اصفهانیا


محمدرضا احمدی را سال ها است می شناسم،از دوستان خوب و قدیمی من است و همیشه حرف های ام که یکی از بهترین گزارشگرها و مجریان در ایران بوده است.بدون تعارف سپس از عادل فردوسی پور از گزارش هایش لذت می بردم و می برم اما مدتی است که محمد رضا ریل عوض کرده،تحول کرده و دارد به سمت و سوی فرد دیگر می رود.

از گزارش هایی که همیشه می کرد فاصله گرفته و همه تلاشش را می کند تا بشود یکی همانند جواد خیابانی! جواد خیابانی هم یکدفعه از چشم زیاد ها افتاد و صدایش برای زیاد ها گوش خراش. کار به جایی رسید که زیاد از دوستان و نزدیکان خودم یا صدای تلویزیون را می بستند و فقط عکس را می دیدند یا این که می زدند شبکه ورزش تا فوتبال را با صدای گزارشگران جوان ببینند.

ادامه مطلب
عکس العمل سرپرست تیم ملی به حرکت طارمی درمورد بازوبند کاپیتانی » اصفهانیا

محمد رضا جان! دوست خوبم،داری فاصله می گیری از آنچه که قبلا بودی.نیازی به این همه شور و حال و سخن زدن های بی مورد در خلال گزارش فوتبال نیست.نیازی نیست آسمان و ریسمان ببافی برای این که افرادی که پای تلویزیون نشسته اند را جذب کنی.مردم یا بهتر بگویم فوتبالی ها همه چیز را می بینند،قوت فهمیدن شان بالاست و به خوبی می توانند تجزیه و تحلیل کنند.دوست خوبم!داری ایرانی بودن و وطن پرست بودن را یاد چه افرادی می دهی؟

دیروز هنگامی جهانبخش پنالتی را تبدیل به گل کرد در یک مکان عمومی بودم.مردم برای لحظه ای خوشحال شدند،حتی دیدم که یکی اشک ریخت و قسم می خورم که یک نفر رفت شیرینی خرید و بین جمعیت پخش کرد.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
اعتراف پروین درمورد هاشمی‌نسب؛ جای او بودم با کله به استقلال می‌رفتم!

برادر عزیزم،همانند قبل گزارش کن،از حاشیه ها بپرهیز و برای مردم همان محمدرضا احمدی‌ای باش که انتهای شوخی هایشان با تو تکرار تبلیغات یک اپلیکیشن می بود و بس!

۲۵۱ ۲۵۱



منبع

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments