فیلم «مکالمه» کاپولا سریال می‌شود/ چه کسی به جای جین هکمن می‌آید؟

فیلم «مکالمه» کاپولا سریال می‌بشود/ چه فردی به جای جین هکمن می‌آید؟


به گزارش اتفاقات ایران و به نقل از خبرآنلاین، فیلم «مکالمه» شاهکار فرانسیس فورد کاپولا در سال ۱۹۷۴، در قالب یک سریال تلویزیونی ساخته می‌بشود. جی.سی.چاندور سازنده فیلم‌هایی چون «مارجین کال» و «همه چیز از دست رفته است»، هم نویسندگی و هم کارگردانی سریال را برعهده دارد.

ارین لوی سازنده سریال‌های «مردان دیوانه» و «شکارچی ذهن» ساخت این سریال را برعهده خواهد داشت.

حرف های می‌بشود با وجود شایعه‌ای مبنی بر بازی اوبری پلازا در این سریال، تا این مدت هیچ بازیگری انتخاب نشده است.

در توضیح بازسازی فیلم «مکالمه» که جین هکمن نقش مهم آن را برعهده داشت، حرف های شده است شخصیت مهم یک زن به نام لودیت هری کال خواهد می بود. او یک متخصص نظارت است که به نگه داری حریم شخصی پایبند است، اما دچار یک معمای جاسوسی شرکتی می‌بشود که بزرگتر از حد تصورش است. هر چه او در ماجرا جلوتر می‌رود باید زیاد تر از زندگی منزوی خود دور بشود و برای یافتن جواب، ارتباطات شخصی را که مدام از آنها دوری می‌کرد برقرار کند تا بتواند خود را نجات دهد.

ادامه مطلب
عکس العمل شیخ عیسی قاسم به خواست انتقال تعطیلی جمعه به روز یکشنبه
آخرین مطالب

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ایندی وایر«مکالمه» یکی از بهترین فیلم‌های کاپولا است و در آن هکمن در نقش متخصص نظارتی ظاهر شده که می‌ترسد نتیجه کار او به قتل زوجی منجر بشود که او از آنها جاسوسی می‌کند. در این فیلم جان کازال، آلن گارفیلد، فردریک فارست، سیندی ویلیامز، تری گار و هریسون فورد بازی کرده‌اند.

«مکالمه» نامزد ۳ جایزه اسکار، از جمله بهترین فیلم، بهترین فیلمنامه اورجینال، و طراحی صدا حاصل کار والتر مورچ افسانه‌ای شد و نخل طلای کن را از آن خود کرد.

ادامه مطلب
اظهار زمان برگزاری مراسم یاد می بود و تشییع رضا داودنژاد » اصفهانیا

چندور به تازگی فیلم «کریوِن شکارچی» را برای مارول کارگردانی کرد که قرار می بود سال پیش اکران بشود اما به علت اعتصاب‌های هالیوود اکران آن تا اواسط سال ۲۰۲۴ به تعویق افتاد.

۲۲۰۵۷

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments